يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 20449

کاراته‌کای قمی نایب قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشور شد

قم نيوز : قم نيوز:‌رئیس هیئت کاراته استان قم از موفقیت محمد شایگان، کاراته‌کای قمی در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره رقابت‌های انتخابی تیم ملی خبر داد.
کاراته‌کای قمی نایب قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشور شد
به گزارش قم نيوز، حسن عابدی تصریح کرد: خوشبختانه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی هیئت فارس و در شهر شیراز، در تمام رده‌های سنی شاهد موفقیت و توفیق کاراته‌کاهای توانمند قمی در کسب مقام اوزان مختلف هستیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی به منظور شناخت ترکیب نهایی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشورمان در جریان است و در بین مدعیان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف، بهترین‌های کاراته قم نیز حضور دارند.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: برای کسب موفقیت در به دست آوردن نشان های طلا، نقره و برنز از مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در تمام رده های سنی، کاراته‌کاهای مستعد قمی تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اند و از کادر فنی توانمندی نیز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون کاراته‌کاهای استان های مختلف کشور در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور دارند، یادآور شد: در پایان دومین روز رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کومیته انفرادی رده سنی بزرگسالان در شیراز، یک نشان نقره نصیب تیم اعزامی هیئت کاراته قم شد.

عابدی بیان داشت: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم محمد شایگان کاراته کای توانمند استان قم توانست در جدال با حریفان خود نمایش بسیار خوبی ارائه کند اما تنها در دیدار نهایی با بدشانسی مواجه شد و به مدال نقره بسنده کرد.

وی ادامه داد: در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم که تمام چهره های شرشناس کشور شرکت‌کننده داشت، مهدی حاتمیان از همدان و محمد شایگان از قم با غلبه بر حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند و در فینال مسابقه جذاب و تماشایی را برای کسب مدال به نمایش گذاشتند که سرانجام حاتمیان از همدان مدال طلا را از آن خود کرد، شایگان از تیم هیت کاراته استان قم به مدال نقره رسید و فرشاد قلی زاده از هیئت خوزستان و رضا روشن از هیئت مرکزی مشترکاً مقام سومی را بدست آوردند.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: سطح رقابت های کاراته قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد بسیار بالا است چون تمامی نفراتی که در این مسابقات حضور پیدا کرده اند می خواهند جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورند.

وی با اشاره به موفقیت محمد شایگان در کسب مدال نقره وزن منهای ۵۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان این دوره از رقابت ها، تصریح کرد: شایگان عضو تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در مسابقات سوپر لیگ باشگاه های کشور بود و در بین برترین های سوپر لیگ توانست رتبه دوم را کسب کند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdci35ar.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما