شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 20404
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد

برپایی ۴ نمایشگاه بهاره در سطح شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: ۴ نمایشگاه بهاره در سطح شهر قم در حال برگزاری و ارائه خدمات به مردم هستند.
برپایی ۴ نمایشگاه بهاره در سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور با اشاره به نمایشگاه‌های بهاره اظهار کرد: نمایشگاه بهاره در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قم فروش کیف، کفش و پوشاک را همراه دارد که در یکصد و ۸۰ غرفه و در متراژ دو هزار و ۶۰۰ متر مربع از هشتم اسفند تا ۱۶ اسفند دایر بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قم از ۱۸ تا ۲۶ اسفند عرضه محصولات غذایی، آجیل و شیرینی در یکصد و ۵۰ غرفه در متراژ دو هزار و ۴۰۰ متر مربع برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در پردیسان عنوان کرد: عرضه محصولات پوشاک، کیف، کفش، شیرینی و شکلات در سالن ورزشی ترنج پردیسان در یکصد غرفه در متراژ یک هزار و یکصد متر مربع از ۱۸ تا ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

عالی‌پور خاطر نشان کرد: از ۱۸ تا ۲۶ اسفند نمایشگاه بهاره عرضه محصولات پوشاک، کیف، کفش و خشکبار در ۳۴ غرفه در متراژ ۴۰۰ متر مربع در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به توزیع میوه شب عید میان شهروندان قمی اظهار کرد: یک هزار و ۷۰۰ تن پرتقال و یک هزار تن سیب برای میوه شب عید همشهریان تامین شده است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjxxe8.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما