سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 9356
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم:

پیوست فرهنگی لازمه فعالیت‌های صنعتی و تجاری است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم توجه به پیوست فرهنگی در طرح‌های صنعتی، تجاری و معدنی را ضروری دانست.
پیوست فرهنگی لازمه فعالیت‌های صنعتی و تجاری است
به گزارش قم نیوز: به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، یونس عالی‌پور در جلسه شورای فرهنگی این سازمان اظهار کرد: تحکیم و تقویت اعتقادی و فرهنگی از ارکانی است که همواره باید در جوامع اسلامی مورد توجه قرار گیرد، چرا که ضربات سهمگین دشمن در چند سال اخیر به دلیل سستی در برخی اعتقادات بوده است.

وی تاکید کرد: امروز لازم و واجب است که همه فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت پیوست فرهنگی و اعتقادی داشته باشد و با تعصب فرهنگی ویژه‌ای امور به شکل اعتقادی و دینی اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: پرسنل سازمان نیروهایی خدوم و مقید به نماز جماعت و مسائل مذهبی و فرهنگی هستند و هیچ‌گاه نباید فراموش کنیم که انگیزه اصلی، انگیزه فرهنگی و مذهبی است و همواره باید برای انسجام و اتحاد بیشتر در مسائل دینی و فرهنگی ارزش خاصی قائل شویم.

عالی‌پور تصریح کرد: هر قدر از مسائل دینی، فرهنگی و اعتقادی فاصله بگیریم سرعت نفوذ دشمن برای اجرای برنامه‌های خصمانه‌اش بیشتر خواهد شد، بنابراین ضروری است همه برنامه‌های ما چه در حوزه بازرگانی و کسب و کار و چه در امور صنعتی و معدنی همواره پیوست فرهنگی و اعتقادی داشته باشد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdce.n8objh8xp9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما