يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 20429
رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم:

هدف شهدا، تنها کسب رضای الهی بود

قم نيوز : قم نيوز:‌ رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم گفت: هدف شهدا، کسب رضای پروردگار و معبودشان بود و آن‌ها هیچگونه تلاشی برای کسب مقام، پست و اعتبار اجتماعی نداشتند.
هدف شهدا، تنها کسب رضای الهی بود
به گزارش قم نيوز، همایش و یادواره شهدا هشت سال دفاع مقدس برای نخستین بار از سوی دانشگاه علمی کاربردی واحد قم در فرهنگسرای جوان با حضور خانواده شهدا، دانشجویان و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

محرابی با اشاره به آیه شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می‌خورند اظهار کرد: شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خوردند که این یک امر واقعی و قابل درک است و از سوی دیگر حضور شهدا در زندگی عادی به آسانی قابل لمس است و در تمامی ارکان زندگی افراد می‌توانند آن را مشاهد کنند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی واحد قم افزود: شهدا با اینکه شهید شده‌اند و نقشی را در تربیت فرزندان خود نمی‌توانند ایفا کنند اما نقش خود را به خوبی ایفا کرده و فرزندان صالح و با تلاشی را تحویل جامعه داده‌اند زیرا که فرزندانشان وجود آنان را در کنار خود حس می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف رزمندگان انقلاب از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد: هدف شهدا کسب رضای پروردگار و معبودشان بود و آن‌ها هیچگونه تلاشی برای کسب مقام، پست و اعتبار اجتماعی نداشتند و تنها ندای رهبر انقلاب را لبیک گفتند و برای حفظ میهن به جبهه‌های چنگ رفتند و این امر نشان دهنده اطاعت پذیری آن‌ها از ولایت و رهبری بود.

محرابی خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان باید پاسدار ارزش‌ها و میراث‌های شهدا باشند که متاسفانه در این میان شاهد فعالیت برخی از افراد بر ضد احکام الهی و ولایت فقیه هستیم و در برابر فعالیت‌ها خود را پاسدار میراث شهدا می‌نامند که این یک دروغ بزرگ است؛ زیرا که فردی که پاسدار و نگهبان میراث شهدا است، تابع احکام الهی و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgyt9x.ak9zx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما