سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 20550
آیت الله فاضل لنکرانی:

مجموعه نیروی انتظامی درقم موفق عمل کرده است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی از اساتید برجسته حوزه علمیه گفت: مجموعه نیروی انتظامی در استان قم موفق عمل کرده است.
مجموعه نیروی انتظامی درقم موفق عمل کرده است
به گزارش قم نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس،وی در دیدار فرمانده انتظامی قم افزود: دراین راستا اگر جرائم خردی در گوشه و کنار استان رخ می دهد، امری طبیعی است.
وی دربخش دیگری ازسخنان خود گفت: ناجا امروز در نظام جمهوری اسلامی، تلاش گسترده و فوق آنچه که به حسب ظاهر در محدوده وظایفش قرار می گیرد، انجام می دهد.
فاضل لنکرانی اظهار داشت: بر کسی پوشیده نیست که نیروی انتظامی در حفظ و برقراری امنیت کشور سهم بسزایی دارد، حتی در مسائل فرهنگی نیز اقدامات خوب و عمیقی انجام داده که این خود از عنایت خداوند محسوب می شود.
وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی تحت چارچوب دین است و در مسیر آنچه که خدا می خواهد گام بر می دارد و آرامش را در جامعه نه بر حسب ظاهر و رفع تکلیف، بلکه به نحو شیرین در ذائقه مردم قرار می دهد.
فرمانده انتظامی قم نیز در ابتدای این دیدار گفت: نیروی انتظامی به لحاظ ماموریتی که بر عهده دارد، چه در طیف فرماندهان، مدیران، کارکنان و حتی سربازان نیاز به ارتباط با مراجع، علما و بزرگان دارد.
سردار کاظم مجتبایی افزود: کار نیروی انتظامی، کاری سخت و فرسایشی است و این ارتباط می تواند فرماندهان و مجموعه ناجا را در مسیر واقعی خود قرار دهد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgsb5.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما