سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 20553
در مسابقات فوتبال نونهالان کشور

پیروزی پرگل عقاب پردیسان قم برابر آبی‌پوشان اراک

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال عقاب پردیسان قم در مسابقات فوتبال نونهالان کشور برابر آبی‌پوشان اراک به پیروزی پر گلی دست یافت.
پیروزی پرگل عقاب پردیسان قم برابر آبی‌پوشان اراک
به گزارش قم نيوز، دور نخست مسابقات فوتبال لیگ نونهالان باشگاه های کشور در گروه پنجم آغاز شده است و تیم فوتبال نونهالان عقاب پردیسان قم در این مسابقات حضور دارد.

مسابقات فوتبال نونهالان کشور با حضور قهرمانان و نمایندگان استان‌های سراسر کشور در قالب ۶ گروه به صورت دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌شود تا از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم راه پیدا کنند.

پس از برگزاری مراحل مختلف، تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ برتر رده سنی نونهالان باشگاه های کشور در سال ۱۳۹۳ را به دست می‌آورند.

تیم عقاب پردیسان قم در گروه پنجم با تیم های امید بندر گناوه، مس کرمان ، زاگرس مرودشت و آبی‌پوشان اراک است و تلاش می‌کند با کسب امتیازات لازم از مجموع ۴ مسابقه خود به مرحله دوم صعود کند.

نماینده فوتبال قم در سومین روز این مسابقات به مصاف تیم فوتبال نونهالان آبی‌پوشان اراک رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد.

نونهالان قمی با کسب نخستین پیروزی، شانس خود را برای صعود از این گروه افزایش و با به ثمر رساندن ۲ گل در هر نیمه، مجال خودنمایی با نماینده استان مرکزی را ندادند.

عقاب پردیسان در این مسابقه با ترکیب حمیدرضا نانکلی، سعادت محمدی، علیرضا میرزا زاده، امیرحسین شوندی، محمدمهدی سعادت (۴۱- محمد نیکوگفتار)، محمدحسین اسماعیل گل، عباس بخشی، ابوالفضل رهنما، رضا آقا زیارتی(۸۰- علی اسلام بیگی) ، علیرضا رئیس ابراهیمی، امیرحسین احمدی (۴۰- حمیدرضا اوصیا) به میدان رفت درحالی‌که هدایت این تیم بر عهده موسی رفیعی بود.

عقاب پردیسان در نخستین بازی خود برابر مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافت و در روز دوم این مسابقات با قرعه استراحت مواجه شد تا شاهد مسابقات سایر تیم های حاضر در گروه باشد.

سومین مسابقه تیم نونهالان عقاب پردیسان قم امروز برگزار می‌شود و این تیم به مصاف میزبان مسابقات امید بندر گناوه می رود و این در حالی است که حمیدرضا اوصیا بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال عقاب در این بازی به دلیل دو اخطاره بودن حضور ندارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexn8w.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما