سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 21486

عقاب قم خواهان میزبانی مسابقات نونهالان کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه عقاب پردیسان قم پس از پس از تیم‌های اتحاد و افشید قم خواهان میزبانی مسابقات فوتبال نونهالان کشور شد.
عقاب قم خواهان میزبانی مسابقات نونهالان کشور شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که باشگاه اتحاد قم در رده سنی جوانان و افشید قم در رده سنی نوجوانان تقاضای میزبانی مرحله دوم مسابقات فوتبال پایه کشور را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌اند باشگاه عقاب پردیسان نیز در رده سنی نونهالان خواستار میزبانی مسابقات مربوط به رده سنی نونهالان شد.

نمایندگان قم در مرحله نخست مسابقات فوتبال لیگ‌های جوانان، نوجوانان و نونهالان کشور ار دور گروهی صعود کرده‌اند و همه آن‌ها قصد دارند در مرحله دوم و با هدف افزایش شانس صعود به لیگ‌های بر‌تر و دسته اول کشور میزبانی مسابقات را عهده دار باشند.

این در حالی است که مشخص نیست در صورتی که فدراسیون فوتبال تقاضای میزبانی نمایندگان قم را بپذیرد این مسابقات باید در چه ورزشگاهی برگزار شود.

در حال حاضر تنها ورزشگاه تختی قم قابلیت برگزاری مسابقات کشوری را دارد و به همین دلیل پیش بینی می‌شود فدارسیون فوتبال حداقل با یکی از تقاضای تیم‌های قمی مخالفت کند و مسابقات ۲ تیم دیگر را به صورت متوالی برگزار کند.

تیم‌های اتحاد قم و افشید قم در مرحله نخست مسابقات خود در قم میزبان بودند و هر دو تیم به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند اما تیم نونهالان عقاب قم در دور نخست راهی بندرگناوه شد و در استان بوشهر به عنوان یکی از بر‌ترین تیم‌های سوم همه گروه‌ها، توانست به مرحله دوم صعود کند.

اتحاد قم در مسابقات دور نخست، اسفند ماه سال ۹۲ پس از تیم صبای تهران در گروه خود دوم شد و افشید نیز پس از نوجوانان استقلال تهران به عنوان دوم رسید و به دور دوم صعود کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaiynu.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما