پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 20676
استاندار قم:

خدمت خالصانه به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است

قم نيوز : قم نيوز:‌استاندار قم با اشاره به اینکه شهدا با خون خود انقلاب را حفظ کرده و موجب عزت اسلام شدند تصریح کرد: امروز ما وظیفه داریم به خانواده ایشان خالصانه خدمت کنیم.
خدمت خالصانه به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش صبح امروز و همزمان با ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام (ره) با حضور در اداره کل بنیاد شهید قم، با مدیرکل و شورای معاونان بنیاد شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه مسئولان وظیفه بسیار سنگینی در قبال شهدا و خانواده‌های ایشان دارند تاکید کرد: شهدا در شرایط بسیار سخت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور یافته و در راه دفاع از دین از جان خود گذشتند.

استاندار قم با اشاره به اینکه شهدا با خون خود انقلاب را حفظ کرده و موجب عزت اسلام شدند، تصریح کرد: امروز ما وظیفه داریم به خانواده ایشان خالصانه خدمت کنیم.

صالحی‌منش با اشاره به اینکه امام راحل با تشکیل بنیاد شهید به همه کشور ماموریت دادند که خدمتی در خور شان را به خانواده شهدا ارائه کنند افزود: ما در برابر فداکاری، ایثار و عزتی که شهدا به ما ارزانی کردند وظیفه‌ای سنگین بر دوش داشته و باید رهرو ایشان باشیم.

وی با بیان اینکه روز بزرگداشت شهدا بری ملت ایران و مردم قم بسیار ارزشمند است تاکید کرد: ملت ایران امروز با گذشت بیش از ۳۰ سال همچنان رهرو راه شهدا هستند و با حضور خود در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که در عرصه دفاع از نظام ثابت قدم بوده و اتحاد خود را همواره حفظ می‌کنند.

استاندار قم با اشاره به اینکه این حضور میلیونی ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را به وحشت انداخته و از تعرض به حریم ایران اسلامی باز می‌دارد تاکید کرد: دستاوردهای امروز کشور به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

وی با اشاره به تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به خانواده شهدا اظهار کرد: امروز خانواده معظم شهدا و ایثارگران جایگاه بسیار والایی داشته و ملت ما قدردان این بزرگواران هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaiinu.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما