?>?> خون شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است | قم نیوز
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 20721
استاندار قم:

خون شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: شهدا بالا‌ترین هویت انقلاب اسلامی هستند و خون این عزیزان، نظام اسلامی را بیمه کرده است.
خون شهدا نظام اسلامی را بیمه کرده است
به گزارش قم نیوز، صبح امروز حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش استاندار قم همراه با معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران استان، به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا با حضور در بنیاد شهید و در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان بنیاد این روز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم در دیدار با مدیرکل و معاونان و مدیران بنیادشهیدو امور ایثارگران با اشاره به حق شهدا بر گردن تمام آحاد جامعه، اظهارکرد: وظیفه بسیار سنگینی در قبال شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بردوش داریم.

وی با اشاره به جانفشانی شهدا در سخت‌ترین دوران، افزود: شهدا در سخت‌ترین شرایط درعرصه نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و جان خویش را برای حیات اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، شهدا با خونشان انقلاب را حفظ کردند، به اسلام عزت بخشید و ملت ایران را اعتلا دادند، ‌ امروز ما هم باید به عنوان خدمت گزار این خانواده‌ها خالصانه به ایشان خدمت کنیم.

استاندار قم با اشاره به تراکم کار، ‌ تصریح کرد: تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیادشهید با حضور در این مکان مقدس مایه خیر و برکت است، روز بزرگداشت شهدا برای همه ملت شریف ایران اسلامی و مردم متدین قم روز ارزشمندی است.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید، عنوان کرد: رضوان خداوند بر امام عزیز که بنیادشهید را در ۲۲اسفند سال ۵۸تاسیس نمود و به تمام کشور ماموریت دادند که به بهترین وجه در خدمت به خانواده شهدا باشند، امروز وظیفه ما در قبال این فداکاری و ایثار و عزتی که شهدا به ما عطا کردند بسیار سنگین است ما وامدار شهداهستیم و باید رهرو راه‌شان باشیم.

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به زنده بودن شهدا و روزی خوردن آن‌ها در محضر خداوند، گفت: شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند امیدواریم خداوند این معرفت را به ما بدهد تا مقام والای شهدا را درک کنیم.

استاندار قم با اشاره به پیشرفت ملت ایران در این ۳۰ سال، اظهار کرد: ملت ایران بعد از گذشت بیش از ۳۰سال از انقلاب همچنان رهرو راه شهدا است و متعهد به خون‌های شهداست و از اسلام و انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف با حماسه سیاسی و با حضور پرشور در انتخابات و راهپیمایی‌های دشمن شکن دفاع می‌کند و بر اتحاد خویش در جای جای ایران اسلامی تاکید دارد، این حضور میلیونی است که دشمن را به وحشت انداخته و از تعرض به حریم ایران اسلامی باز می‌دارد.

حجت الاسلام صالحی منش، افزود: این همه به برکت خون‌های پاک شهدا ‌و ایثارگری جانبازان و آزادگان محقق شده وامروز با توصیه‌های امام عزیز و رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب و مسئولان عالی رتبه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران جایگاه بسیار والایی دارند و ملت ما قدردان این بزرگواران هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb8zb5.rhbg5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما