دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 20876

تیم‌های قم با حمایت بخش خصوصی در ورزش کشور می‌درخشند

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از درخشش تیم‌های قمی با حمایت بخش خصوصی در سطح اول ورزش کشور خبر داد.
تیم‌های قم با حمایت بخش خصوصی در ورزش کشور می‌درخشند
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی تصریح کرد: در موفقیت‌هایی که امسال ورزش قم در عرصه رقابت‌های مهم لیگ و قهرمانی کشور به دست آورد، بخش خصوصی نقش و حضوری بسیار پررنگی دارد و در واقع به خوبی حامی ورزش قم بوده است.

وی ادامه داد: تیم‌های ورزشی قم در رشته‌هایی نظیر کاراته، کشتی، بسکتبال با ویلچر، تنیس، والیبال، شنا، ورزش جانبازان و معلولین و چندین رشته ورزشی دیگر امسال توانسته‌اند در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور عناوین قهرمانی و مدال‌های متعددی را به نام خود به ثبت برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: امسال تیم بسکتبال با ویچلر ایثار قم توانست در رقابت‌های لیگ نخاعی‌های کشور به مقام قهرمانی دست یابد و در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

وی یادآور شد: شاهد حضور پرقدرت کاراته قم در رقابت‌های سوپر لیگ باشگاه‌های کشور با حمایت شرکت آذرخودرو نوین قم بودیم و تیم‌های هندبال دختران نوجوان و بانوان بزرگسال قم نیز با حمایت مدیران ورزش دوست ره‌پویان و هدف پویان توانستند در کشور بدرخشند.

جهان‌بینی یادآور شد: تیم والیبال جوانان قم برای دومین سال متوالی توانست با نام سفیر در مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور عنوان قهرمانی را کسب کند و تیم‌های تنیس و چند رشته ورزشی جانبازان و معلولین قم در لیگ و مسابقات قهرمانی کشور عناوین شایسته‌ای کسب کردند.

وی با تقدیر از مدیران فعال بخش خصوصی در ورزش قم عنوان داشت: دولت نیز منابع مالی محدودی دارد و اگر بخواهیم به درآمد‌ها و اعتبارات دولتی بسنده کنیم، ممکن است در رسیدن به اهدافی که برای رشد ورزش داریم با وقفه مواجه شویم، به همین خاطر از تمام عزیزان بخش خصوصی که در ورزش قهرمانی سرمایه‌گذاری می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: بر همین اساس ورزش برای تداوم پیشرفت‌های خود به حمایت سایر بخش‌ها نیاز دارد که یکی از آنها بخش خصوصی هستند و این عزیزان می‌توانند همچون خدمات مطلوب و ارزنده‌ای که در خدمت به سایر بخش‌های جامعه دارند، در ورزش نیز یار و یاور نوجوانان و جوانان ورزشکار باشند.

جهان‌بینی تصریح کرد: قطعا حمایت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند ورزش قم را بیش از پیش در مسیر رشد و پیشرفت قرار بدهد، به خصوص اینکه در جامعه کنونی به شدت جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگی قرار دارند و ورزش می‌تواند بهترین عرصه برای سلامت جوانان باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: ورزش واقعا به حمایت خیرین‌ ورزش‌یار و بخش خصوصی نیاز مبرم دارد و این عزیزان می‌توانند در ساخت و ساز و تجهیز اماکن ورزشی، حمایت‌ از تیم‌ها و قهرمانان ورزشی یار و یاور ورزش بوده و در تحقق یک عرصه مهم فرهنگی نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcce4qi.2bqxm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما