سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 20950

ترویج فرهنگ مهدویت نیاز مهم جامعه اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: مسایل مربوط به امامت و مهدویت را باید با ادله‌های نقلی و عقلی به جوانان و نوجوانان تبیین کرد تا این مباحث در عمق جان و دل آن‌ها نفوذ کند.
ترویج فرهنگ مهدویت نیاز مهم جامعه اسلامی است
به گزارش قم نیوز و به نقل روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش در دیدار مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با وی، از تلاش‌های ارزشمند این بنیاد در ترویج فرهنگ مهدویت تقدیر کرد.

حجت الاسلام صالحی منش با بیان اینکه در ترویج و نشر فرهنگ مهدوی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد، این مهم را از نیازهای اصلی جامعه اسلامی برشمرد و اظهار کرد: مسلمانی و دیانت یک فرد در گرو اعتقاد و التزام عملی به اصل ولایت امام مهدی (عج) و پیروی از دستورات نایب آن حضرت است.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ و آموزه‌های مهدوی در جامعه، آموزش و انتقال این فرهنگ به نسل جوان را یادآور شد و افزود: مسایل مربوط به امامت و مهدویت را باید با ادله‌های نقلی و عقلی به جوانان و نوجوانان تبیین کرد تا این مباحث در عمق جان و دل آن‌ها نفوذ کند.

در این دیدار حجت الاسلام شهیدی مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) شعبه قم گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز ارائه کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfx1d0.w6dxtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما