دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 25935

رفع مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، ضروری است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر ضرورت رفع مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تاکید کرد.
رفع مشکل سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، ضروری است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد صادق صالحی منشˈ روز دوشنبه در بازدید از شرکت تولید لامپ کم مصرف ال ای دی با اشاره به عدم استفاده از حداکثر ظرفیت در این واحد تولیدی، سرمایه در گردش را مشکل اصلی آن عنوان و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا از ظرفیت بانک های استان در راستای رفع این مشکل استفاده شود.

وی با اشاره به استفاده از تکنولوژی های نوین و بهره گیری از ظرفیت دانشمندان داخلی در تولید این لامپ ها ابراز امیدواری کرد: با استفاده از محصولات داخلی، زمینه ایجاد اشتغال بیش از پیش برای جوانان کشور فراهم شود.

وی مصرف بالای انرژی در کشور را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه ایجاد نیروگاه های برق در بلند مدت راهکار مناسبی نیست تصریح کرد: راه حل اساسی در این راستا، نهادینه سازی فرهنگ مصرف و استفاده از لوازم برقی کم مصرف است.

صالحی منش همچنین از مجتمع بزرگ توریستی، کشاورزی و پرورش شیلات زیتون واقع در آزادراه قم - تهران بازدید کرد.

وی با اشاره به طرح ایجاد بزرگ ترین مرکز نگهداری کروکودیل در خاورمیانه در این مجتمع تصریح کرد: ایجاد این مجتمع چند منظوره گامی بلند در راستای ایجاد اشتغال در استان قم خواهد بود.

استاندار قم قرار گرفتن این مجتمع در شاهراه مواصلاتی کشور را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد تا با کمک مسوولان و بانک ها علاوه بر افزایش تولیدات محصولات کشاورزی و دامی زمینه میزبانی هرچه بهتر از مسافران فراهم شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkn0x.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما