جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : 21017

قم باید به الگویی برای فرهنگ و اقتصاد تبدیل شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: قم باید به الگویی برای فرهنگ و اقتصاد در کشور تبدیل شود و باید مسئولان در امر خدمت‌رسانی به مردم تلاش وافری داشته باشند.
قم باید به الگویی برای فرهنگ و اقتصاد تبدیل شود
به گزارش  قم نیوز، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در ستاد تسهیلات زائران استانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خدمت رسانی به زائران در نوروز امسال عطر و بوی فاطمی دارد تاکید کرد: امسال در نوروز فاطمی شاهد هستیم که زائران بیشتری رهسپار شهر قم شده‌اند تا در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران حضور یابند.

وی گفت: مسئولان برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی عزم خود را جزم کرده‌اند و قطعا کسانی که در این مسیر فعالیت می‌کنند ثواب و اجر می‌برند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار کرد: با این نام‌گذاری و تحقق آن با تلاش مردم و مسئولان بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

ایزدپناه ضرورت بهره‌مندی از فضای مجازی برای پیشرفت در عرصه فرهنگ را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مردم نسبت به فضای مجازی و اینترنت اقبال خوبی دارند و باید از این فرصت در راستای گسترش فرهنگ بهره گرفت.

وی با اشاره به اینکه این نام‌گذاری از سوی رهبری بسیار هوشمندانه بود اظهار کرد: اقتصاد فرهنگی و مدیریت جهادی از ارکان مهمی است که بسیار دقیق از سوی رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به ارتباط مستقیم فرهنگ و اقتصاد مقاومتی گفت: فرهنگ موجب استحکام و قوام اقتصاد مقاومتی شده و مردم در برابر هجمه‌های دشمنان از خود دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی قناعت در لایه‌های اقتصادی در همه بخش‌ها از جمله فرهنگ و هنر رعایت شده و اگر این ترکیب به خوبی صورت گیرد شاهد شکوفایی در عرصه فرهنگ و استحکام اقتصاد خواهیم شد.

ایزدپناه با تاکید بر اینکه قم باید به الگویی برای فرهنگ و اقتصاد در کشور تبدیل شود یادآور شد: باید مسئولان در امر خدمت رسانی به مردم تلاش وافری داشته باشند و در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها مسئله اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0wnu.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما