سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 20948
توسط مرکز نشر حوزه علمیه خواهران در قم انجام می‌شود

ارائه محصولات فاطمی در ایام نوروز از طریق فروشگاه مجازی

قم نيوز : قم نيوز:‌مرکز نشر هاجر، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محصولات منتشر شده با موضوع فاطمی را ارائه می‌دهد.
ارائه محصولات فاطمی در ایام نوروز از طریق فروشگاه مجازی
به گزارش قم نيوز، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)، مرکز نشرهاجر، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محصولات منتشر شده با موضوع فاطمی را در معرض فروش ویژه قرار دهد.

این مرکز نشر قرار است در ایام فاطمیه، آن دسته از محصولات خود را که با موضوع فاطمی منتشر کرده است، با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

مرکز نشر هاجر در حوزه محصولات فاطمی، کتاب‌هایی شامل درسنامه سیره حضرت زهرا (س)، همراه با بانوی مینوی«خطبه فدک به همراه شرح خطبه»، بانوی بانوان سخن می گوید«خطبه فدک»، سیری در سیره حضرت زهرا (س) و انسان برای زندگی بهتر ۳ «شرح روایات و احادیث پیرامون حضرت زهرا(س)» را با موضوع فاطمی منتشر کرده است.

این مرکز اعلام کرده است که علاقمندان می‌توانند به منظور خرید این محصولات تا ۱۵ فروردین ماه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فروشگاه الکترونیک مرکز نشر هاجر به نشانی hajar.whc.ir/eshop/product مراجعه نمایند.

مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور اقدام به چاپ و نشر کتب علمی و پژوهشی، اعم از کتب درسی و لوح های فشرده مورد نیاز مدارس علمیه خواهران سراسر کشور می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcc4oqi.2bqx08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما