دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 21045

تجهیز بوستان بهشت معصومه (س) برای اسکان موقت زائران نوروزی قم

قم نيوز : قم نیوز: عملیات اجرایی تجهیز و تعمیر امکانات موجود و افزایش آن‌ها پیش از نوروز ۹۳ آغاز شد تا مسافرانی که قصد اقامت چند ساعته در بوستان آرامستان بهشت معصومه (س) را دارند در آسایش باشند.
تجهیز بوستان بهشت معصومه (س) برای اسکان موقت زائران نوروزی قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عبدالحمید وکیلی با بیان اینکه آرامستان بهشت معصومه (س) در قم در محل تردد بسیاری از مسافران و زائران نوروزی قرار دارد اظهار کرد: به همین دلیل پیش از فرا رسیدن تعطیلات سال نو، تدابیر لازم برای میزبانی شایسته اندیشیده شد.

وی افزود: عملیات اجرایی تجهیز و تعمیر امکانات موجود و افزایش آن‌ها پیش از نوروز ۹۳ آغاز شد تا مسافرانی که قصد اقامت چند ساعته در بوستان آرامستان بهشت معصومه (س) را دارند در آسایش باشند.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با بیان اینکه تجهیز و تعمیر سکوهای نشیمن، سرویس‌های بهداشتی و مبلمان شهری انجام شده است گفت: سایت بازی کودکان نیز در این بوستان تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث آب‌نما، کاشت گل و گیاه و آلاچیق‌های مسقف از دیگر اقداماتی بوده‌اند که در بوستان آرامستان بهشت معصومه (س) انجام شده‌اند.

وکیلی خاطرنشان کرد: ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز در این بوستان تجهیز شده که پنج چشمه ویژه آقایان و پنج چشمه ویژه بانوان است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbsgb5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما