دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 21053
بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

فکر و ذکر ماهان تندیس قم قهرمانی در جام حذفی است

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: فکر و ذکر ماهان تندیس قم قهرمانی جام حذفی است.
فکر و ذکر ماهان تندیس قم قهرمانی در جام حذفی است
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی اظهار کرد: فصل ۹۲ برای ماهان تندیس از لحاظ نتیجه گیری چندان مثبت نبود زیرا همه از ما انتظار کسب پیروزی و نتایج بهتر داشتند اما نتوانستیم به رتبه‌ای بهتر از ششمی دست پیدا کنیم.

وی گفت: در نیم فصل نخست من و یکی دو بازیکن تاثیرگذار ماهان تندیس مصدوم شدیم و دست کادر فنی برای چیدمان ترکیب تیم در بسیاری از مسابقات بسته بود و این مورد یکی از عوامل مهم عدم موفقیت تیم بود.

بازیکن ملی پوش تیم ماهان تندیس افزود: در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتری به دست آوردیم اما فاصله تیم‌های صدر جدول با ماهان تندیس به حدی بود که دیگر امکان جبران فاصله و حضور در کورس قهرمانی وجود نداشت.

وفایی بیان کرد: فکر می‌کنم به طور کلی نیم فصل دوم برای ماهان تندیس موفقیت آمیز بود اما اینکه بخواهیم در همه بازی‌های نیم فصل دوم پیروز شویم کمی غیر معمول و آرمانی بود.

وی درباره مسابقه ماهان تندیس برابر شهرداری تبریز در نیمه نهایی جام حذفی فوتسال ابراز کرد: فکرو ذکر ماهان تندیس قم قهرمانی جام حذفی است و با کسب مقام قهرمانی این مسابقات می‌توانیم تلخی نسبی نتایج سال ۹۲ را به شیرینی تبدیل کنیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس تصریح کرد: امسال تماشاگران قمی در مسابقاتی که میزبان بودیم بابت نتایج ماهان تندیس به ویژه در نیم فصل نخست دلگیر شدند و می‌خواهیم آن‌ها را با کسب یک جام قهرمانی خوشحال کنیم.

علیرضا وفایی درباره حضورش در تیم ملی فوتسال عنوان کرد: پس از تعطیلات نوروزی باید در تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتسال شرکت کنیم تا با تمام قوا مهیای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند شویم و با توجه به ناکامی دوره قبل، انگیزه زیادی برای کسب مقام قهرمانی آسیا داریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaewnu.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما