?>?> تمرینات ماهان تندیس قم تعطیل شد | قم نیوز
شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 21022

تمرینات ماهان تندیس قم تعطیل شد

قم نيوز : قم نیوز: تمرینات تیم فوتسال ماهان تندیس قم با لغو بازی‌های مرحله نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور موقتاً تعطیل شد.
تمرینات ماهان تندیس قم تعطیل شد
به گزارش قم نیوز، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه تعطیلات نوروز به دلیل برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدارسیون فوتبال برای بازی‌های جام حذفی در حال انجام بود که بعد از لغو انجام دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی این جام تعطیل شد.

ماهانی‌ها همان‌گونه که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و به دنبال کسب آمادگی لازم برای حضور در بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور هستند، تمرینات خود را برای حضور موفق در این جام از اردیبهشت ماه پیگیری می‌کنند.

محسن حسن‌زاده ‌با بازی‌های نخستین دوره جام حذفی کمی از وضعیت سلامت و آمادگی جسمانی بازیکنان ماهان تندیس نگران بود، به شکلی برنامه‌ریزی کرده بود که تیمش در جام حذفی به مقام قهرمانی برسد اما لغو بازی‌های جام حذفی این نگرانی سرمربی ماهان تندیس قم را برطرف کرد و یک نگرانی دیگر جایگزین آن کرد.

حسن‌زاده و همکارانش در کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم قبلاً نگران فشارهای بازی‌های متوالی بر روی وضعیت جسمانی بازیکنان این تیم بودند و حالا با فاصله زمانی طولانی مدت بین هفته پایانی لیگ و زمان جدید برگزاری بازی‌های جام حذفی، این مربی نگران چگونگی آماده کردن تیم خود است.

این در حالی است که دیدار حساس تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز در دور رفت از نخستین دوره مسابقات فوتسال جام حذفی باشگاه‌های کشور روز بیست و ششم اردیبهشت ماه در تبریز برگزار خواهد شد و بعد از آن ماهان تندیس قم باید روز اول خرداد ماه در دیدار برگشت بازی‌های جام حذفی فوتسال کشور در قم از حریف خود پذیرایی کند.

موضوع حفظ آمادگی بازیکنان ماهان تندیس قم برای بازی‌های آن مرحله به یکی از دغدغه‌های کادر فنی تیم ماهان تندیس قم تبدیل شده و آنها باید به شکلی برنامه‌ریزی کنند تا این تیم با کسب روحیه‌ای مناسب و آمادگی جسمانی مطلوب به این بازی‌ها برود.

ماهان تندیس قم که در مراحل قبل رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به حذف تیم‌های فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران، شاهین کرمانشاه و نظام مهندسی کرمانشاه شده در صورت غلبه بر شهرداری تبریز باید روز ششم خرداد ماه در فینال جام حذفی با برنده مسابقه تیم‌های تاسیسات و میثاق تهران دیدار کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgxz9x.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما