سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 21062
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

ابلاغ پیام تبریک دکتر لاریجانی به ستاد تسهیلات نوروزی قم

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی پیام تبریک دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس را به ستاد تسهیلات نوروزی قم ابلاغ کرد.
ابلاغ پیام تبریک دکتر لاریجانی به ستاد تسهیلات نوروزی قم
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم، حجت‌الاسلام علی‌اکبر فصیحی در جلسه ستاد تسهیلات با ابلاغ پیام تبریک دکتر لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کار تمام دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال گذشته بهتر شده است و این در حالی است که دکتر لاریجانی پیگیر مسائل و مشکلات شهری مردم است.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: تمام دستگاه‌ها با توجه به امکانات کمی که در اختیار دارند سعی در خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مسافرین و زائرین کریمه اهل بیت (س) است.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی که حضرت معصومه (س) را در قم زیارت کند بهشت سزاوار اوست بنابراین تمام کسانی که در امر خدمت‌رسانی به زائرین کریمه اهل بیت (س) تلاش می‌کنند آن‌ها نیز سزاوار بهشت هستند.

فصیحی گفت: خدمت کردن به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت (س) دارای ارزش و اعتبار بالایی است که مسئولان قمی باید قدر این نعمت بزرگی را که خداوند در اختیارشان گذاشته است بدانند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تامین امنیت و آرامش مسافران و زائرین کریمه اهل بیت (س) سبب خوشحالی و رضایتمندی آنان است.

وی بیان کرد: تامین محل اسکان مسافران باید در اولویت مسئولین قرار بگیرد که با توجه به تلاش مسئولان در این زمینه این امر سبب اقامت بیشتر مسافران و زائرین در قم می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauwnu.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما