يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 5691
دهناد خبر داد:

لغو تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی قم گفت: تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم لغو شده است تا مردم در ایام نوروز با مشکلی در تامین نان مواجه نشوند.
لغو تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، رضا دهناد گفت: در ایام تعطیلات نوروزی علاوه بر خدمات‌رسانی به مسافران و زائران شهر قم، مسوولیت ارائه خدمت به همشهریان نیز در زمینه تنظیم بازار و توزیع ارزاق بر عهده این کمیته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم نقدینگی در پایان سال افزایش می‌یابد، با هماهنگی‌های انجام شده تمام شعب بانک استان تا آخر سال فعالیت خود را بیشتر کرده و تا ساعت ۱۷ هر روز دایر هستند.

مسوول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به فعالیت دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها گفت: تمام این دستگاه‌ها در ایام عید کشیک داشته و تامین ذخیره اسکناس نیز برای آن ها انجام شده است.

دهناد در ادامه سخنان خود یادآور شد: هماهنگی‌ با کارخانه‌های تولید آرد صورت گرفته است تا بدون محدودیت فعالیت کرده تا تهیه نان در نوروز با مشکل مواجه نشود.

به گفته وی، تعطیلی نانوایی‌های اطراف حرم لغو شده است تا مردم در ایام نوروز مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

مسوول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های بهاره در سه نقطه از شهر و در شش مقطع زمانی مختلف خاطر نشان کرد: شهروندان با برپایی نمایشگاه‌های بهاره مشکلاتی در زمینه تهیه ارزاق و کالاهای مورد نیاز خود نخواهند داشت.

دهناد گفت: در این نمایشگاه‌ها مرغ منجمد با قیمت سه هزار و ۱۰۰ تومان و همچنین مرغ گرم با قیمت سه هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به عرضه میوه نوروزی در سطح شهر همانند سال‌های گذشته گفت: هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام شده و ۶۲ مرکز برای این منظور فعالیت می‌کنند.

مسوول کمیته تنظیم بازار و توزیع ارزاق ستاد تسهیلات نوروزی افزود: به منظور تقویت بازرسی‌ها، شعبه ویژه مجموعه ادارات کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت در ایام تعطیلات تشکیل شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.oqpa2bqesla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما