چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 21104
معاون شهردار قم مطرح کرد

اهتمام جدی مدیریت شهری به توسعه بوستان‌های ویژه بانوان در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم گفت: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قم همواره توجه و تاکیدات لازم را برای احداث بوستان‌هایی ویژه بانوان داشته‌اند.
اهتمام جدی مدیریت شهری به توسعه بوستان‌های ویژه بانوان در قم
به گزارش قم نیوز، محسن نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، توجه شهردار و اعضای شورای اسلامی به سلامت و رفاه حال شهروندان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند و سلامت آن‌ها دارای اهمیت است از این رو توجه به فضاهایی برای رفاه حال آن‌ها در رأس کار است وعلاوه بر بوستان ارغوان بوستان دیگری در منطقه دو در حال آماده سازی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم به تلاش‌های گسترده مدیریت بانوان شهرداری برای رفاه حال بانوان اشاره کرد و افزود: جشنواره‌ها، مجموعه فرهنگی فرهنگسرای لاله که در خدمت اهالی منطقه آزادگان است، مجموعه فرهنگی فردوس از جمله طرح‌هایی است که برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم تصریح کرد: بانوان باید به سلامت خود توجه داشته و از این شرایط استفاده کنند، البته ما نیز تلاش خود را برای افزایش تعداد بوستان‌های ویژه بانوان به‌کار می‌گیریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkzni.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما