سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 4911
معاون فرهنگی شهرداری قم خبر داد:

برنامه ریزی برای تامين رفاه حال مسافران در قم

قم نيوز : قم نیوز: جهانبخش نجف زاده گفت: با توجه به نزدیک شدن ايام پايانی سال، شهرداری قم اقدامات ويژه ای را در راستای تامين رفاه حال زائران و مسافران در شهر قم به اجرا می گذارد.
برنامه ریزی برای تامين رفاه حال مسافران در قم
به گزارش قم نیوز، معاون شهردار قم گفت: با توجه به نزدیک شدن به ايام پايانی سال، شهرداری قم اقدامات ويژه ای را به منظور زيباسازی و تغییر سيمای شهر و همچنين ايجاد زمینه مناسب در راستای تامين رفاه حال زائران و مسافران در شهر قم به اجرا می گذارد.

جهانبخش نجف زاده افزود: در همين خصوص برنامه ريزی لازم به منظور آماده سازی و تجهيز بوستان های بزرگ شهری جهت اسكان موقت زائران و مسافران و كاهش حجم ترافيك در هسته مركزی و بستر رودخانه با همكاری برخی از ادارات استان صورت گرفته تا انشا الله بتوانيم محيطی آرام و ايمن را برای زائران مهیا نمایيم.

وی ادامه داد: به منظور افزايش كيفی خدمات مربوطه در بوستان ها گشت بازرسی پياده مديران حوزه و سازمان های تابعه و مناطق شهرداری از پارك ها و بوستان ها به منظور رفع نواقص و نازيبایی ها از كليه جايگاه های اسكان، وسايل بازی، تجهيزات و تاسيسات مربوطه و مبلمان ها و سرويس های بهداشتی و آبنماها آغاز گرديده تا با حضور مديران هرمنطقه در اسرع وقت مستقيما موارد بررسی و حل و فصل قرار گيرد. تا نوروز امسال را با آمادگی مطلوبتر و بيشتر به استقبال زائران شهر كريمه اهل بيت (عليهم السلام) برويم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزودند:اين گشت ها به طور مستمر در كليه بوستان های بزرگ شهری با حضور مديران مناطق مربوطه ادامه خواهد داشت تا علاوه بر رفع نواقص احتمالی نسبت به تجهيزات اين بوستان ها به اقلام ضروری و مورد نياز با توجه به حجم زائرين و مسافرين در آن برنامه ريزی و مديريت صورت پذيرد.

وی در خصوص اطلاعاتی كه زائرين بايد قبل از عزيمت به شهر قم داشته باشند ابراز داشت: از زائرانی كه قصد عزيمت به شهر مقدس قم را دارند تقاضامنديم به منظور رفاه حال خود و همراهان به چند نكته مهم توجه داشته باشند. ستادهای ويژه نوروزی بمنظور اطلاع رسانی و راهنمايی از خدمات صورت گرفته در كليه ورودی ها و هسته مركزی شهر با همكاری برخی از ادارات استان برپا گرديده تا در اين ايام نسبت به تامين مایحتاج مورد نياز، از جمله دسترسی به اماكن زيارتی، اقامتی، اسكان و بوستان ها و پاركينگ ها و دیگر نیازهای ضروری و ... اطلاع رسانی كامل صورت پذيرد.

وی در پايان افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشكلات و درخواست های شهروندان می باشد.

همچنين به منظور حفظ امنيت و آسايش خود و همراهان فقط از نقاط تعيين شده در مدارس، بوستان ها و مجتمع های بزرگ ورزشی و فرهنگی جهت اسكان استفاده نموده و از نصب هر گونه چادر در بستر رودخانه خودداری نمايند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.q9trak9yqpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما