چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 7734
نجف زاده خبر داد:

توزیع بیش از 10 تن کیسه زباله در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از توزیع بیش از 10 تن کیسه زباله در ایام نیمه شعبان در ایستگاه‌های صلواتی، پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها در قم خبر داد.
توزیع بیش از 10 تن کیسه زباله در قم
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف‌زاده  با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های صلواتی در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: در این ایام شاهد فعالیت کسانی هستیم که با برپایی ایستگاه‌های صلواتی به نوعی می‌خواهند ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) نشان داده و شادی و جشن این ایام را پربارتر جلوه دهند.

وی با بیان اینکه برخی از ایستگاه‌های صلواتی مشکلاتی در زمینه آلودگی و ترافیک ایجاد می‌کنند، گفت: پاکیزگی و نظافت از جمله مصادیقی است که در دین اسلام بر آن تاکید شده، بنابراین بر هر مسلمانی واجب است که علاوه بر جنبه‌های فردی، جنبه‌های اجتماعی بهداشت را هم رعایت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: متولیان هیئت‌های مذهبی و شهروندان با توجه به اهمیت این موضوع، باید به نکات بهداشتی توجه داشته باشند تا به طور مطلوب بتوانند بازده معنوی فعالیت‌ها را افزایش دهند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه برپایی ایستگاه‌های صلواتی گفت: شهرداری قم به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر نیمه شعبان و برپایی ایستگاه صلواتی با همکاری ادارات اقدام به صدور مجوز و جانمایی مناسب با توجه به مسائل ترافیکی و بحث نظافت و پاکیزگی کرده است.

نجف‌زاده از توزیع بیش از ۱۰ تن کیسه زباله در ایام نیمه شعبان در پارک‌سوارها و ایستگاه‌های صلواتی خبر داد و افزود: متولیان هیئت‌ها و ایستگاه‌های صلواتی پیش از هر اقدام برای استقرار و برپایی ایستگاه‌ها باید نسبت به اخذ مجوز از معاونت خدمات شهری شهرداری قم اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: افراد برای دریافت کیسه‌ها می‌توانند به نواحی ۲۶ گانه شهرداری مراجعه کرده و کیسه‌های زباله را تحویل بگیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم یادآور شد: افراد برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.1qma2bqm0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما