پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 4962
در بهمن ماه انجام شد؛

جمع آوری 67 متکدی از سطح شهر

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از جمع‌آوری 67 متکدی از سطح شهر قم در بهمن‌ماه خبر داد.
جمع آوری 67 متکدی از سطح شهر
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف زاده  گفت: در بهمن ماه سال جاری ۶۷ متکدی از سطح شهر قم جمع آوری شد که از میان این متکدیان ۶۰ نفر مرد، شش نفر زن و یک نفر کودک هستند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از جمع آوری به سازمان بهزیستی تحویل داده شدند، ادامه داد: برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر دو اکیپ ویژه به فعالیت می‌پردازد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: در روزهای تعطیل نیز این اکیپ‌ها در دو شیفت کاری به فعالیت می‌پردازد و در صورت نیاز نسبت به تقویت آن اقدام ویژه‌ای به عمل خواهد آمد.

در ایام نوروز طرح جمع آوری متکدیان ادامه می‌یابد
وی بیان کرد: در طرح ویژه ایام نوروز که با همکاری نیروی انتظامی و سازمان بهزیستی انجام می‌شود در راستای رفاه حال شهروندان و زائران نسبت به ساماندهی متکدیان اقدام لازم صورت می‌پذیرد.

نجف زاده با اشاره به اینکه در این طرح افرادی که جمع آوری می‌شوند تعدادی بومی و تعدادی غیر بومی هستند، افزود: سازمان بهزیستی متکدیان بومی را به خانواده‌های آنها و متکدیان غیر بومی را نیز پس از مراحل قانونی به شهر خود انتقال می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم در پایان بیان کرد: شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۷ نسبت به جمع آوری متکدیان همکاری کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.eq0a2bqoila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما