سه شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 6298
معاونت خدمات شهری شهرداری قم خبرداد:

پرداخت حقوق كارگران و پیمانكاران شهرداری همزمان با پرسنل

قم نيوز : قم نیوز: معاونت خدمات شهری شهرداری قم گفت: امسال حقوق همه كارگران و پیمانكاران شهرداری همزمان با همه پرسنل 25 هر ماه پرداخت می شود.
پرداخت حقوق كارگران و پیمانكاران شهرداری همزمان با پرسنل
به گزارش قم نیوز، جهانبخش نجف زاده در مراسم تجلیل از خادمان نوروز ۹۱ در شورای شهر قم اظهار داشت: این اقدام خاص و ویژه امسال برای نخستین بار بنا به دستور شهردار انجام می شود.

وی با اشاره به دریافت مطالبات پیمانكاران خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در شب عید امسال،تصریح كرد: این اقدام با درایت شهردار و تاكید اعضا شورای شهر برای اولین باردر این ایام محقق شد.

وی با اشاره به تقدیر از بیش از دو هزار نفر از پاكبانان شهر قم همزمان با عید نوروز خاطر نشان كرد: این كار كه برای اولین بار در قم انجام گرفت روحیه مثبتی در این افراد گذاشت به نحوی كه تلاش مضاعف تری را در ایام تعطیلات از خود نشان دادند.

معاون شهردار قم با اشاره به اقدامات و تلاش های صورت گرفته برای رسیدگی بهتر به تخلفات شهری اظهار داشت: این كارها در راستای تامین آسایش و رفاه حال شهروندان و رسیدگی به تخلفات شهری از قبیل جمع آوری متكدیان، رفع سد معبر، كنترل و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز انجام شد.

وی با اشاره به تجهیز این ستاد به ۷۵ خودرو اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای تجهیز ناوگان ترابری و موتوری شهرداری به وسایط نقلیه سبك و سنگین مبلغ ۵۰ میلیارد ریال بود كه در فاز یك ۷۵ دستگاه خودروی سواری سبك شامل خودروی كاپرا و مزدا دو كابین بوده است و در فاز دو وسایط نقلیه سنگین خریداری می‌شود.

در پایان همه اعضای كمیته ستاد تسهیلات نوروزی با اهدا لوحی تقدیر شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.y93rak9x7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما