چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 21111

لزوم تلاش در جهت شناسایی گره‌های ترافیکی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در بازدید از پروژه‌های عمرانی استان بر لزوم تلاش در جهت شناسایی و رفع گره‌های کور ترافیکی شهر قم تاکید کرد.
لزوم تلاش در جهت شناسایی گره‌های ترافیکی شهر قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام صالحی منش صبح امروز در بازدید از محل احداث پایانه شمالی استان قم با اشاره به آغاز عملیات عمرانی این پایانه توسط شهرداری قم، نقش این پایانه در ورودی شهر قم و در کنار منوریل را بسیار مهم بر شمرد و ابراز امیدواری کرد تا با بهره برداری از این دو پروژهٔ مهم عمرانی زمینهٔ خدمات رسانی بیش از پیش به مردم شریف استان و مسافران فراهم گردد.

استاندار قم با حضور در ورودی‌های شهر قم در عوارضی و جاده قدیم قم-تهران به بررسی وضعیت ترافیکی استان در این محور‌ها پرداخت.

حجت الاسلام صالحی منش با اشاره به مشکلات ترافیکی موجود در ورودی‌های شهر قم، روانسازی ترافیک محور‌ها را ضروری دانست و اظهار کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر قم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در دستور کار قرار دارد.

استاندار قم همچنین در بازدید از محل پایانه اتوبوسرانی میدان شهید مطهری قم، با اشاره به شلوغی این محل بر لزوم تلاش در جهت شناسایی و رفع گره‌های کور ترافیکی و بهبود خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی استان در هستهٔ مرکزی شهر تاکید کرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcfyyd0.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما