چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 21100

خدمات‌دهی مناسب به زائران نوروزی با مشارکت دستگاه های اجرایی

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران از خدمات‌دهی و پذیرایی مناسب از زائران نوروزی مسجد مقدس جمکران با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.
خدمات‌دهی مناسب به زائران نوروزی با مشارکت دستگاه های اجرایی
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی‌زاده به تشریح فعالیت‌های نوروزی مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار داشت: برای اینکه در نوروز امسال برای میزبانی و خدمات‌دهی به زائران و مسافران با مشکلات سال‌های قبل مواجه نشویم مستندات سال‌های گذشته را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم.

وی ادامه داد: این مستندات شامل نظرسنجی‌ها و گزارش‌هایی بود که سال گذشته در روابط عمومی انجام شده بود که با بهره‌گیری از آن سعی شد نقاط ضعف در حد توان به نقاط قوت تبدیل شود. همچنین برای ارزیابی بهتر، از مستندات و گزارش‌های سال قبل دستگاه‌های مختلف مانند استانداری که در آن نقدهایی به مشکلات مسجد آورده شده بود استفاده شد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ستاد برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و مناسبت‌ها از چند ماه قبل به دستور تولیت این مکان مقدس تشکیل شده است ابراز داشت: تمام معاونین و مدیران مسجد مقدس جمکران در این ستاد حضور دارند که در نخستین جلسات به بررسی مشکلات سال‌های قبل و بازدیدهای میدانی از سطح مسجد پرداختند و تلاش شد تا در حد توان بتوانیم مشکلات را به حداقل رسانده و نقاط ضعف خودمان را تقویت کنیم.

حاجی‌زاده افزود: بخش دوم ماموریت معاونت اجرایی مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان از جمله ستاد تسهیلات زائرین بود که با حضور پر رنگ مسئولین این مکان مقدس همراه بود و مسجد مقدس جمکران در هفت کمیته از ۱۰ کمیته ستاد عضویت فعال دارد.

وی بیان داشت: سعی کردیم با این حضور فعال، از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در مسجد مقدس جمکران در راستای خدمت رسانی مناسب‌تر به زائرین و میهمانان نوروزی بهره گیری کنیم که در نهایت نتایج بسیار خوبی در این حوزه برای خدمت رسانی رقم خورد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران برگزاری جلسات با دستگاه‌های اجرایی مستقر در منطقه جمکران را بخش سوم عملکرد این معاونت ذکر کرد و گفت: این جلسات با حضور نیروی انتظامی، پلیس راهور، شهرداری، هلال احمر و کمیته امداد برگزار شد که نتایج این جلسات در صحن اصلی و محوطه‌های بیرون از مسجد مقدس جمکران کاملاً مشهود است.

حاجی زاده در پایان با اشاره به اینکه انسجام خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان در مسجد مقدس جمکران ایجاد شده است خاطرنشان کرد: با نظر سنجی‌هایی که توسط معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی این مکان مقدس از مسافران و زائران نوروزی مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود امیدواریم بتوانیم بیش از پیش برای میزبانی از زائران نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اماده و مهیا شویم تا بتوانیم با مشارکت و حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی خدمتگزاران خوب و شایسته‌ای برای شهر کریمه اهل بیت (س) باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzf0x.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما