يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : 21192
مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد

پرداخت عیدانه بیش از ۲۰هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت: از جمله اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خانواده‌های تحت پوشش پرداخت عیدی و مستمری به بیش از ۲۰هزار خانواده تحت حمایت بود که در روزهای پایانی سال ۹۲ انجام شد.
پرداخت عیدانه بیش از ۲۰هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد قم
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (س) توفیقی الهی است و از این بابت خدا را شاکریم، افزود: از جمله اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خانواده‌های تحت پوشش پرداخت عیدی به ۲۰هزار خانواده تحت حمایت و مستمری خانواره‌ها بود که در روزهای پایانی سال ۹۲ انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه خدمت رسانی به طبقات ضعیف جز ارزش‌ها ی جامعه است، افزود: خدمت به طبقات محروم مسئولیتی بر گردن همه افراد جامعه بوده که این وظیفه برای مسئولان تکلیفی قانونی و شرعی است.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری تصریح کرد: با مشارکت مردم در پایان سال۹۲ در جشن نیکوکاری مبلغی بالغ بر ۷۴۵ میلیون تومان جمع آوری شد که تا پایان سال۹۲ بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

جلالی با اشاره به کمک‌های صورت گرفته به ایتام عنوان کرد: در استان قم بیش از ۱۵هزار نفر حامی ایتام داریم که برای تامین مایحتاج بیش از ۲۴۰۰ ایتام زیر ۱۸سال بالغ بر ۴۵۰میلیون تومان کمک کردند و این اقدامی بی‌نظیر بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در طول ایام تعطیلات نوروزی کمیته امداد در ستاد تسهیلات هم نماینده ابنا السبیل را برای خدمت رسانی به صورت فعال در نظر گرفته بود، خاطرنشان کرد: از دیگر خدمات تامین فضاهای اقامتی برای خانواده کمیته امداد از سراسر کشور تجهیز و آماده سازی شده بود.

وی افزود: امسال در خدمت رسانی به زائران شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات هستیم و این شرایط برگرفته از تجارب سال‌های گذشته است و همین امر به تمام دستگاه‌های خدمات رسان د رایام نوروز برای زائران و مجاوران کمک شایانی کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcewz8w.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما