سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : 21227

برگزاری سوگواره یاس نبوی در امامزادگان قم

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به ویژه برنامه های این اداره کل به مناسبت سالگرد شهادت حضرت زهرا (س)، مهم ترین این برنامه ها را برگزاری سوگواره یاس نبوی در امامزادگان استان ذکر کرد.
برگزاری سوگواره یاس نبوی در امامزادگان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائران نوروزی استان قم، حجت الاسلام شوذب شیری افزود: برنامه سوگواره یاس نبوی و مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزادگان استان برگزار می شود که سادات هر منطقه برگزاری مراسم عزادری را عهده دار هستند.

وی در ادامه با اشاره به مجموعه اقدامات اداره کل اوقاف در بحث اسکان زائران نوروزی اظهار کرد: اسکان زائران در طول شبانه روز در اقامتگاه ها و حسینیه ها و اجرای برنامه های فرهنگی خیمه های معرفت که زیر مجموعه طرح آرامش بهاری می باشد از جمله برنامه های مهم اوقاف و اموریه خیریه استان بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم تصریح کرد: در هر امامزاده چهار تا پنج چادر خیمه معرفت راه اندازی شده که مشاوره، فیلم، برنامه های اعتقادی در قالب بازی به نونهالان و نوجوانان ارائه می شود، همچنین برنامه ادعیه نماز و احکام نیز در امامزادگان اجرا شده که با استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شده است.

شیری بیان داشت: حدود ۱۰۰ نفر از سخنرانان و علما برای مراسم های سوگواری فاطمه زهرا (س) دعوت شده اند که در این ایام قرائت بخشی از خطبه حضرت زهرا (س) و مراسم شام غریبان را در اولویت داریم.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5x0x.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما