شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 21314

کاراته قم حضور موفق در عرصه بین المللی را ادامه می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم از تلاش این هیئت و کاراته کاهای قمی برای حضور موفق در عرصه بین المللی خبر داد.
کاراته قم حضور موفق در عرصه بین المللی را ادامه می‌دهد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی تصریح کرد: ما سال ۲۰۱۳ میلادی را در حالی پشت سر گذاشتیم که تنها یک نشان طلا از رقابت های قهرمانی بین المللی کاپ آزاد فرانسه توسط امیر مهدی زاده ستاره سال های اخیر این رشته نصیب کاراته استان قم شد.

وی بیان داشت: این در حالی است که بزرگترین اتفاق کاراته کشور در سال ۲۰۱۲ توسط کاراته کاهای قمی رخ داد و امیر مهدی زاده در مسابقات جهانی فرانسه به مدال طلا دست یافت و کشورمان را بعد از ۶ سال به مدال طلا رساند.

رئیس هیئت کاراته استان قم با بیان اینکه کاراته کاهای قم همواره در کسب موفقیت های بزرگ کاراته کشور در عرصه بین المللی نقش تاثیرگذاری ایفا کرده اند، افزود: در همان سال ۲۰۱۲ کاراته کاهای قم موفق به کسب چهار مدال از رقابت های قهرمانی آسیا و یک مدال از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان شدند اما جای این مدال ها در سال گذشته در ویترین افتخارات کاراته قم خالی بود.

وی تاکید کرد: برای همین منظور است که حضور موفق در عرصه رقابت های بین المللی را در اولویت مهم برنامه های کاراته قم در سال جدید قرار داده ایم و امیدوارم با توجه به درخشش کاراته کاهای قم در انتخابی هایی که اسفند ماه برگزار شد بتوانیم به این دستاورد نائل شویم.

وی با بیان اینکه دیگر اولویت کاراته قم قرار گرفتن در جایگاه نخست ورزش های مدال آور قم در سال جدید است، افزود: این استان همواره یکی از قطب های اصلی کاراته کشور بوده و سهم قابل توجهی در توفیقات به دست آمده توسط تیم های ملی کاراته کشورمان در میادین جهانی، آسیایی و بین المللی دو دهه اخیر داشته است.

وی که در ماه های آغازین دوره دوم ریاست چهار ساله ریاست خود در هیئت کاراته استان قم قرار دارد، در ادامه عنوان داشت: استان قم در کاراته جزو قطب های کشتی کشور به شمار می رود و در رده بندی و ارزیابی فدراسیون از هیئت های استانی در سال ۱۳۹۲ نیز به جایگاه بسیار خوبی در کاراته کشور دست پیدا کرده است.

عابدی ابراز کرد: قم همواره سعی کرده در زمینه توسعه کاراته استانی پیگیر و پویا باشد و قطعا همینگونه نیز در سال جاری به فعالیت های خود ادامه می دهد چون این به نفع کاراته ملی است که ما بتوانیم بعد از افتخارات ارزشمندی که در دو دهه اخیر در رده های سنی مختلف کسب کردیم، باز هم در عرصه برون مرزی موفق و مدال آور باشیم.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayenu.49n6615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما