شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 21323

ملی پوشان قمی تیم ملی فوتسال راهی ازبکستان می‌شوند

قم نيوز : قم نيوز:‌ملی پوشان قمی تیم ملی فوتسال برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی ازبکستان می‌شوند.
ملی پوشان قمی تیم ملی فوتسال راهی ازبکستان می‌شوند
به گزارش قم نيوز، تیم ملی فوتسال کشورمان این روز‌ها در تدارک آماده سازی برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیاست.

علیرضا وفایی و اصغر حسن‌زاده دو بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان هستند که از مهره‌های تاثیر گذار تیم ملی به شمار می‌روند و به زودی برای برگزاری اردو همراه با کاروان تیم ملی راهی ازبکستان می‌شوند.

علیرضا وفایی بازیکن قمی تیم ماهان تندیس که پیش از این بار‌ها به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات بین المللی گرند پریکس برزیل نیز حضور داشت از مهره‌های مهم و عصای دست خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال است.

دیگر بازیکن قمی تیم ملی که به صورت جداگانه به اردو ملحق می‌شود اصغر حسن‌زاده است که فصل گذشته در تیم فوتسال صبای قم حضور داشت و در حال حاضر پیراهن تیم نوریل نوریلسکی در لیگ فوتسال حرفه‌ای روسیه را بر تن دارد.

۱۸ بازیکن دعوت شده از سوی کاندلاس شامل سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، محمد کشاورز، محمد طاهری، مهدی جاوید، سعید افشار، حمید احمدی، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، مهران عالیقدر، مهدی مصطفایی، میثم خیام، فرهاد فخیم، بهروز جعفری، وحید شفیعی، محمد شجری، قدرت بهادری و علیرضا وفایی هستند و بازیکنان لژیونر در روسیه به تیم ملی ملحق می‌شوند.

تیم ملی فوتسال کشورمان روز اول اردیبهشت ‌ماه به ازبکستان می‌رود و دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال این کشور انجام خواهد داد، ضمن اینکه تیم ملی سپس از ازبکستان عازم روسیه می‌شود و با دو تیم باشگاهی نوریل نیکل و دینا بازی‌ تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ویتنام از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت با دو دیدار همزمان تیم‌های کویت با تاجیکستان و ایران با اندونزی آغاز می‌شود و شنبه ۲۰ اردیبهشت با برگزاری دیدار نهایی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaeenu.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما