دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 1601
در دیداری تدارکاتی صورت گرفت؛

گلزنی فوتسالیست قمی به روسیه

قم نيوز : قم نیوز: تیم ملی فوتسال امید کشورمان در نخستین دیدار تدارکاتی خود با تیم ملی امید روسیه با گلزنی فوتسالیست قمی موفق به شکست روسیه شد.
گلزنی فوتسالیست قمی به روسیه
به گزارش قم نیوز، در حالی که دیدارهای هفته یازدهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه این هفته به صورت همزمان برگزار می‌شود، این روزها خبرهای مهم فوتسال کشور مورد تاثیر دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی امید و بزرگسالان مقابل امید و بزرگسالان روسیه در چارچوب رقابت‌های بین‌المللی اصفهان قرار دارد.

با هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم‌های ملی امید و بزرگسالان روسیه این روزها در مسابقات بین‌المللی شهر اصفهان حضور دارند و قرار است با تیم‌های ملی امید و بزرگسالان کشورمان دیدارهای دوستانه و تدارکاتی برگزار کنند تا آماده میادین مهم آینده شوند.

در آغاز این رقابت‌ها که در سالن مخابرات شهر اصفهان برگزار شد، تیم ملی فوتسال امید کشورمان برابر تیم ملی فوتسال امید روسیه به میدان رفت و توانست با ارائه بازی زیبا، تماشایی و منسجم حریف قدر خود را با نتیجه‌ای پر گل شکست دهد.

در این دیدار ملی‌پوشان رده سنی امید فوتسال کشورمان در تمام لحظات مسابقه نسبت به روسیه تیم برتر میدان بودند و توانستند در پایان ۴۰ دقیقه رقابت با حریف سرشناس خود، این تیم را با نتیجه جالب و پر گل پنج بر سه شکست دهند.

در این مسابقه علیرضا وفایی فوتسالیست قمی و عضو تیم فوتسال صبای قم در رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ستاره میدان بود و تاثیرگذاری مطلوب و مثبتی که در موفقیت تیم ملی در این دیدار مهم داشت.

ستاره تیم فوتسال صبای قم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نخستین دیدار تیم ملی فوتسال امید کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی اصفهان برابر امید روسیه علاوه بر پاس گل‌هایی که صادر کرد، دو بار نیز موفق به گلزنی شد.

در این مسابقه که به برتری تیم ملی فوتسال امید کشورمان انجامید، گل‌های تیم ایران توسط محمد زارعی، سیدرضا موسوی، علیرضا وفایی (۲ گل) و بابک سهرابی به ثمر رسید، ضمن اینکه رادمیر شاریپوف (۲ گل) و دیمیتری ایوانچنکوف برای تیم امید روسیه گلزنی کردند.

علاوه بر علیرضا وفایی بازیکن خوش تکنیک تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر، دیگر جوان آینده دار صبا یعنی ناصر اطمینان نیز به تیم ملی دعوت شده است و در کنار سایر بازیکنان در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی حضور دارد.

این دیدار را که در حضور حدود یک هزار تماشاگر برگزار شد، عباس دهقانپور به عنوان داور نخست و علیرضا عبدالغنی به عنوان داور دوم، قضاوت کردند، ضمن اینکه بعد از دیدار تیم‌های ملی امید ایران و روسیه، تیم‌های ملی بزرگسالان دو کشور در این سالن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت ملی پوشان کشورمان با ارائه بازی کاملا برتر موفق شدند روس‌ها را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.yevfuqemvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما