شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 21328

ملی پوش کاراته قم در ترکیه روی تاتامی می‌رود

قم نيوز : قم نيوز: ملی پوش کاراته قم در مسابقات بین المللی جام بوسفر در ترکیه در ترکیب تیم ملی کاراته کشورمان روی تاتامی می‌رود.
ملی پوش کاراته قم در ترکیه روی تاتامی می‌رود
به گزارش قم نيوز، تیم ملی کاراته کشورمان از امروز رقابت‌های خود را در جام بوسفر ترکیه آغاز می‌کند.

تیم ملی کاراته در بخش کومیته که برای حضور در یک اردوی تمرینی مشترک از روز نهم فروردین ماه در ترکیه به سر می‌برد، امروز و فردا در جام بوسفر به مصاف حریفان می‌رود.

امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم در وزن منهای ۶۰ در ترکیب تیم ملی کاراته حضور دارد و در کنار هامون درفشی‌پور کاراته کای باشگاه دانشگاه آزاد در این مسابقات شرکت می‌کند.

مهدی‌زاده سال گذشته دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و همین امر سبب دور ماندن وی از شرایط آمادگی جسمانی آرمانی شد اما با آغاز فصل جدید سوپر لیگ کاراته کشور، وی توانست با درخشش در ترکیب تیم آذرخودرو قم بار دیگر به شرایط مطلوب برسد.

در ترکیب تیم اعزامی کاراته کشورمان، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم مجید حسن نیا، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیر مهدی‌زاده و هامون درفشی‌پور، در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم سعید احمدی و حسین سمندر، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بهمن عسگری، در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم ذبیح اله پورشیب و در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده حضور دارند.

هدایت تیم ملی کاراته کشورمان بر عهده سید شهرام هروی و حسین روحانی است. ملی پوشان کاراته از اوایل فروردین ماه در ترکیه اردو زدند و پس از برگزاری اردویی مفید، زیرنظر مربیان با نمایندگان کشورهای صاحب نام تمرینات مشترکی انجام دادند.

کاراته کاهای تیم ملی کشورمان تلاش می‌کنند از داشته‌های فنی خود به خوبی در مسابقات جام بوسفر بهره ببرند هر چند نتیجه در این رقابت‌ها اهمیت چندانی ندارد و هدف تیم ملی ، آماده سازی برای مسابقات رسمی آینده است.

تیم ملی کاراته کشورمان که در سال ۹۳ بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مسابقات قهرمانی جهان آلمان را در پیش دارد به منظور آمادگی بیشتر حضور در این رقابت‌ها، هشتم فروردین ماه راهی ترکیه شد تا با تیم‌هایی چون فرانسه، ایتالیا، ترکیه و چند کشور اروپایی اردوی مشترکی داشته باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcmd0.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما