يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 23066

کاراته کای قمی به مسابقات جهانی مونته نگرو اعزام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کای قمی با موفقیت در پیکارهای دور انتخابی، به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات جهانی کاراته دانشجویان مونته نگرو اعزام می‌شود.
کاراته کای قمی به مسابقات جهانی مونته نگرو اعزام می‌شود
به گزارش قم نیوز، امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در فرانسه نماینده کاراته کشورمان در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم مسابقات دانشجویان جهان در مونته نگرو شد.

در پایان پیکارهای انتخابی بخش مردان کاراته دانشجویان که در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد، نفرات اعزامی به نهمین دوره و مسابقات جهانی دانشجویی که اواخر خرداد ماه در شهر باری مونته نگرو برگزار می‌شود، مشخص شدند.

پس از اینکه با برگزاری رقابتهای انتخابی در بخش کاتای انفرادی و تیمی فرید حقیقی و تیم دانشگاه غیر انتفاعی کرمان جواز حضور در رقابتهای جهانی دانشجویی را بدست اوردند، کومیته کا‌ها به میدان رفتند که در ‌‌‌نهایت نفرات بر‌تر موفق شدند با عملکرد بهتر خود را به عنوان مسافران جهانی مونته نگرو معرفی کنند.

در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم، امیر مهدی‌زاده قهرمان جهان در سال ۲۰۱۰ سه بار به روی تاتامی رفت که در هر سه دیدار برنده میدان بود.

مهدی‌زاده در نخستین گام پس از اینکه در تقابل با هامون درفشی‌پور قهرمان سال ۲۰۱۳ آسیا به تساوی صفر بر صفر رسید با رای داوران ۳ بر ۲ برنده شد.

این کاراته کای قمی در مرحله دوم محمد شهریاری یکی از بهترین‌های سوپر لیگ در سال ۹۲ و عضو باشگاه پرهام تهران را با حساب ۴ بر صفر مغلوب کرد.

مهدی‌زاده در آخرین مبارزه بار دیگر رودروی هامون درفشی‌پور، کاراته کای تیم دانشگاه آزاد قرار گرفت و توانست ۵ بر ۳ به پیروزی برسد و جواز حضور در تیم منتخب دانشجویان را از آن کند.

نهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان از ۲۸ خرداد تا یک تیرماه در کشور مونته نگرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3z9x.ak9w34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما