يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 21357

شناگران قم حضور پررنگی در مسابقات قهرمانی کشور خواهند داشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قم از حضور پررنگ شناگران قم در مسابقات قهرمانی کشور در سال جدید خبر داد.
شناگران قم حضور پررنگی در مسابقات قهرمانی کشور خواهند داشت
به گزارش قم نیوز، مسعودحسین جمال اظهار کرد: ما بعد از برگزاری دوره‌های مختلف استعدادیابی که با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در هر ۲ بخش دختران و پسران صورت گرفته، ابتدا شناگران مستعد را در سطح استان ارزیابی کردیم.

وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های قهرمانی استان به مناسبت‌های مختلف سال و همچنین برنامه‌ریزی برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی در هر ۲ بخش دختران و پسران از جمله برنامه‌هایی بود که در کنار جشنواره‌های شنا موجب افزایش تجربه و توان استعدادهای شنای قم شد.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: اکنون نوبت به این رسیده است که شناگران قم توانمندی و قابلیت‌های خود را بر اساس آنچه که آموزش دیده و در مسابقات استانی و تورنمنت‌های مختلف تجربه کرده‌اند در رقابت‌های قهرمانی کشور به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: سال گذشته تقریباً در بیشتر مسابقاتی که از سوی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برنامه‌ریزی و برگزار شد حضور داشتیم و دختران و پسران شناگر قم توانستند تجربیات خوب و ارزنده‌ای را از رقابت با چهره‌های شاخص شنا کشور کسب کنند.

جمال از اعزام تیم دختران قم به پیکارهای ۲ رده سنی ۱۱ تا ۱۲ و همچنین ۱۳ تا ۱۴ سال شنای قهرمانی کشور خبر داد و گفت: زمان زیادی از برگزاری رقابت‌های شنای قهرمانی کشور دختران نمی‌گذرد و برترین‌های این رده‌های سنی در استخر آزادی تهران با یکدیگر رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در حالی به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار شد که در آن ۱۳ تیم تهران، فارس، سیستان و بلوچستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان‌شرقی، قزوین، البرز، کیش، قم، اصفهان، خراسان رضوی و توابع تهران به رقابت پرداختند.

جمال افزود: همچنین رقابت‌های شنای قهرمانی کشور رده سنی ۱۲ - ۱۱ سال و ۱۴ - ۱۳ سال پسر کشور به میزبانی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد و پسران شناگر قم نیز در این دوره از پیکارها با حریفان خود مسابقه دادند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم افزود: رقابت‌های قهرمانی پسران کشور با حضور ۲۶ تیم چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، تهران، توابع تهران، گیلان، اصفهان، قزوین، قم، هرمزگان، گلستان، کرمانشاه، خراسان رضوی، کردستان، البرز، همدان، کیش، مازندران، یزد، سمنان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کرمان، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از جذابیت بالایی برخوردار بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqxni.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما