يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 21367

حیدری صاحب نشان نقره کاراته بین‌المللی ترکیه شد

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوش تیم کاراته آذرخودروی نوین قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره پیکارهای کاراته بین‌المللی جام بوسفر در کشور ترکیه شد.
حیدری صاحب نشان نقره کاراته بین‌المللی ترکیه شد
به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه امیر مهدی‌زاده نماینده کاراته قم در کسب مقام از پیکارهای بین‌المللی کاراته جام بوسفر ترکیه بازماند اما سامان حیدری هم تیمی وی در تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور موفق به کسب مدال نقره شد.

این در حالی است که اعزام تیم‌های ملی کاراته کشورمان در هر ۲ بخش مردان و بانوان به رقابت‌های بین‌المللی جام بوسفر ترکیه در آستانه پیکارهای کاراته قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی انجام شد تا ملی‌پوشان محک جدی بخورند.

در واقع کاراته‌کاهای اعزامی کشورمان به این دوره از پیکارهای بین‌المللی جام بوسفر ترکیه پیش از رویارویی با حریفان خود به مدت یک هفته در اردویی مشترک با تیم‌های مطرح کاراته دنیا سعی در افزایش میزان آمادگی خود داشتند و سپس در جام بوسفر به روی تاتامی رفتند.

تیم‌های ملی مردان و بانوان کاراته کشورمان در حالی به کار خود در بخش انفرادی پیکارهای تورنمنت بین‌المللی بوسفر ترکیه پایان دادند که حاصل تلاش کاراته‌کاهای کشورمان در مبارزات انفرادی بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی بوسفر در استانبول ترکیه یک طلا، ۲ نقره و سه برنز بود.

در این دوره از رقابت‌ها نزدیک به ۵۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور به مدت ۲ روز در ۲ بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و رقابت‌های بخش تیمی در حالی امروز ادامه می‌یابد که در بخش انفرادی سامان حیدری ملی‌پوش تیم کاراته آذرخودروی نوین قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره شد.

سامان حیدری که در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور یکی از چهره‌های شاخص تیم آذرخودرو نوین قم بود در جام بوسفر ترکیه در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم نماینده کاراته قم در این رقابت‌ها بود که با وجود شایستگی برای کسب نشان طلا و مقام قهرمانی در نهایت عنوان دوم و نشان نقره این پیکارها را کسب کرد.

ملی‌پوش تیم کاراته آذرخودروی نوین قم در این پیکارها مبارزاتی زیبا و دینی را به نمایش گذاشت و رقبای خود را یکی پس از دیگری با اقتدار شکست داد تا اینکه به دیدار نهایی رسید و حریف سجاد گنج‌زاده دیگر ملی‌پوش کاراته کشورمان برای کسب مقام قهرمانی شد.

در دیدار نهایی وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم این دوره از مسابقات، سامان حیدری با بدشانسی به گنج‌زاده باخت و بدین ترتیب مدال نقره بیست و هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کاراته با عنوان جام بوسفر در کشور ترکیه را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciypar.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما