دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 21409
در مسابقات کاراته بین المللی بوسفر ترکیه

حیدری برابر نماینده ترکیه مغلوب شد

قم نيوز : قم نیوز: سامان حیدری کاراته کای تیم آذرخودروی قم در مسابقات کاراته بین المللی ترکیه برابر کاراته کای کشور میزبان مغلوب شد.
حیدری برابر نماینده ترکیه مغلوب شد
به گزارش قم نیوز، در ادامه پیکارهای کومیته تیمی مسابقات کاراته بین المللی بوسفر ترکیه و در مرحله نیمه نهایی تیم ملی کاراته کشورمان ترکیه را شکست داد.

سامان حیدری کاراته کای تیم آذرخودروی قم که در کومیته انفرادی موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها در وزن ۸۴+ کیلوگرم شده بود در مسابقه برابر حریفات ترکیه‌ای بر روی تاتامی رفت و نتوانست برنده از میدان خارج شود.

حیدری در نخستین مسابقه خود در کومیته تیمی برابر حریف آذربایجانی شکست خورد اما این شکست نتوانست مانع از برتری ملی پوشان بر جمهوری آذربایجان شود.

دومین حضور حیدری نیز برابر تیم ملی کاراته ترکیه موفق نبود و وی بر خلاف دیگر کاراته کای قمی، امیر مهدی‌زاده موفق نشد در کومیته تیمی بردی به دست آورد گرچه تیم ملی کاراته کشورمان در مجموع بر ترکیه غلبه کرد و راهی فینال شد.

سامان حیدری که امسال در ترکیب تیم کاراته آذرخودروی قم در مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور از مهره‌های مهم و تاثیرگذار این تیم بود در ترکیب تیم ملی کاراته نیز موفق عمل کرد و به فینال دسته ۸۴+ کیلوگرم کومیته انفرادی تورنمنت بین المللی ترکیه رسید اما در دیدار نهایی مغلوب هموطن خود سجاد گنج‌زاده شد.

امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی و صاحب مدال طلای جام جهانی فرانسه، که در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده بود نیز در کومیته تیمی برابر حریف روس پیروز شد تا نقشی اساسی در برتری تیم ملی کاراته کشورمان برابر روسیه ایفا کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcf1jd0.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما