دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 21419

برگزاری 7 نمایشگاه و 2 ایستگاه فرهنگی تبلیغی در بوستان‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم از برگزاری هفت نمایشگاه و 2 ایستگاه فرهنگی در بوستان‌های قم خبر داد.
برگزاری 7 نمایشگاه و 2 ایستگاه فرهنگی تبلیغی در بوستان‌های قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری با اشاره به تلاش مسئولان در آماده‌سازی فضای شهر برای تعطیلات نوروز و ایام فاطمیه گفت: با توجه به زائرپذیر بودن قم و حضور مسافران و زائران، مسئولان در قسمت‌های مختلف تلاش خود را با هدف آماده‌سازی فضای شهری متناسب با ایام فاطمیه به کار گرفتند تا شهر حال و هوای معنوی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: نصب ۱۰۰ بنر منور به احادیث و روایاتی منقول از حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار (ع) در خصوص شخصیت و سبک زندگی آن حضرت و همچنین بنرهای امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ استفاده از حجاب برتر از جمله اقدامات فرهنگی شهرداری در سطح شهر است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم به وجود هفت نمایشگاه و ۲ ایستگاه فرهنگی، تبلیغی و ترویجی در سطح بوستان‌ها و مراکزی که مسافران و زائران مراجعه می‌کنند،‌ اشاره کرد.

نصیری به بسته‌های فرهنگی که در ایام نوروز در میان مسافران و زائران توزیع شد اشاره کرد و ادامه داد: این بسته‌ها شامل سی‌دی‌هایی با عنوان گل فاطمی در خصوص زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و فرزندان ایشان و همچنین زندگی حضرت معصومه (س) ویژه کودکان و نوجوانان بوده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات سبک زندگی و ختم قرآن هدیه به پیشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) در بوستان‌ها و پارک‌ها نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در ایام تعطیلات برای مسافران و زائران برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgyt9x.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما