سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 21899

۳ بوستان ویژه بانوان در قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار قم گفت: با توجه به نیاز هایی که در سطح استان قم وجود دارد ۳ بوستان ویژه بانوان در سطح شهر قم به زودی احداث می شود.
۳ بوستان ویژه بانوان در قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن نصیری با بیان اینکه بوستان نرگس ویژه بانوان در گذشته در قم احداث شده بود، اظهار کرد: بوستان ارغوان ویژه بانوان به تازگی در منطقه سه احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار قم عنوان کرد: بوستان دیگری ویژه بانوان در منطقه دو در حال طراحی است و به زودی احداث خواهد شد.

وی در خصوص افزایش بوستان بانوان در این شهر افزود: باید برای احداث بوستان بانوان امکانات خاصی از نظر دید و منظر وجود داشته باشد که در صورت شناسایی مکانی مناسب افزایش بوستان ویژه بانوان در دستور کار قرار می‌گیرد.

نصیری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بانوان نقش مهمی در جامعه و تأمین سلامت خانواده‌ها ایفا می‌کنند به دنبال این هستیم که در شهر قم فضای مناسبی برای سلامت و ورزش بانوان ایجاد شود تا شاهد رشد کمی و کیفی سلامت بانوان در این شهر باشیم.

وی در خصوص توسعه معماری اسلامی در این شهر گفت: دبیرخانه‌ای در معاونت امور زیربنایی ایجاد شده است که در راستای مناسب‌سازی معماری شهری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3var.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

باران
سلام شهادت هم بازه؟