چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 21571

دوره آموزشی جریان‌شناسی تاریخ معاصر ایران در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نيوز:‌به همت موسسه فرهنگی ولاء منتظر دوره آموزشی جریان‌شناسی فرهنگی سیاسی تاریخ معاصر ایران در قم برگزار می شود.
دوره آموزشی جریان‌شناسی تاریخ معاصر ایران در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نيوز، به همت موسسه فرهنگی ولاء منتظر دوره آموزشی جریان‌شناسی فرهنگی سیاسی تاریخ معاصر ایران در قم در هشت هفته متوالی از ۲۱ فروردین‌ماه تا هشتم خرداد هر هفته بعد از ظهرهای روزهای پنجشنبه در قالب ۲ جلسه برگزار می‌شود.

این دوره دوره آموزشی جریان‌شناسی فرهنگی سیاسی تاریخ معاصر ایران دارای ۳۲ ساعت آموزش است و مخاطبان این دوره دانشجویان، طلاب حوزه علمیه قم، اساتید برجسته حوزه و دانشگاه هستند که در پایان دوره به مخاطبانی که امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به آن‌ها اعطا می‌شود.

از جمله شرایط پذیرش در این دوره آموزشی تعهد نسبت به حضور فعال تا پایان دوره و رعایت آیین‌نامه آموزشی و پرداخت مبلغ ۴۰ هزار تومان به عنوان حق مشارکت است.

نخستین جلسه چهارمین دوره جریان‌شناسی تاریخ معاصر فردا با سخنرانی موسی‌حقانی، رئیس موسسه پژوهشی تاریخ معاصر ایران و دکتر مهدی ابوطالبی دبیر علمی این دوره برگزار می‌شود.

این دوره چهارمین دوره جریان‌شناسی تاریخ معاصر است که پیش از این دوره، ۲ دوره در شهر قم و یک دوره در شهر تهران برگزار شده بود. دوره آموزشی جریان‌شناسی فرهنگی سیاسی تاریخ معاصر ایران پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfytd0.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما