پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 21589

هنرمندان بسیجی قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی از هنرمندان بسیجی قم تجلیل شد.
هنرمندان بسیجی قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، طی مراسمی که شامگاه چهارشنبه در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، از هنرمندان بسیجی استان قم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام محسن قرائتی، حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، فرمانده سپاه قم، حامد حجتی رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم، فرجی رئیس حوزه هنری قم، حسینی رئیس ستاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان بسیجی حضور داشتند.

سردار مهدی مهدوی‌نژاد در این مراسم، در سخنانی ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا و به ویژه شش هزار شهید استان قم و رهبر کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: سال جدید با نام حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز شد و با نام این بزرگوار هم به پایان می‌رسد که باید این را به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه امروز به عنوان کسانی که از انقلاب پاسداری می‌کنیم و مأموریت سنگینی را بر دوش می‌کشیم، گفت: شهیدان چون ستاره‌هایی درخشان درخشیدند و راه را به ما نشان دادند تا به سمت هدف‌های متعالی گام برداریم.

با هنر می‌توان در فطرت انسان‌ها رسوخ کرد

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) به موضوع هنر اشاره کرد و افزود: امروز در عرصه هنر گرچه استکبار جهانی فضای سنگینی را در مقابل ما قرار داده اما می‌شود در فطرت پاک انسان‌ها با گوهر هنر و احادیث و روایات رسوخ پیدا کرد.

در پایان این مراسم از رئیس حوزه هنری قم و معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان و نیز برخی هنرمندان بسیجی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceon8w.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما