پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 21613
مدیرعامل تاکسیرانی قم خبر داد

افزایش 22.5درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های قم در سال جدید

قم نيوز : قم نيوز:مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از افزایش ۲۲. ۵ درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های درون شهری خبر داد.
افزایش 22.5درصدی نرخ کرایه‌ تاکسی‌های قم در سال جدید
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی‌ها طبق روال سال‌های گذشته بعد از کار‌شناسی و استعلام‌های کتبی در خصوص قیمت و بررسی نرخ بیش از ۴۰ مورد کالا مانند (لاستیک، روغن، لوازم یدکی، اجرت‌ها و نرخ دستمزد واستهلاک سرمایه وغیره) تعیین شده است، اظهار کرد: افزایش تورم در پایان سال۹۲ برای پیکان و پراید ۳۲. ۵درصد و سمند۳۳. ۵درصد بوده است.

وی افزود: این نرخ در سال جاری باجلسات کار‌شناسی متعدد با اعضای شورای اسلامی شهر قم در کمسیون مربوطه و با در نظر گرفتن افزایش در سال گذشته که ۲۸. ۵درصد بوده است و احتمال افزایش نرخ بنزین در سال۹۳، با میانگین ۲۲. ۵درصد (که کاهش ۶درصدی نسبت به سال گذشته می‌باشد) موافقت ومصوبات طی مراحل قانونی اقدام و ابلاغ شد که در صورت افزایش نرخ بنزین نیز همچون دوره‌های قبل کار‌شناسی و برابر ضوابط ومقررات اقدام خواهد شد.

عزتی خاطر نشان کرد: نظارت بر نرخ تاکسی‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود و از ابتدای سال تاکنون تعداد شکایات در این خصوص بسیار کم بوده است.

وی گفت: ۱۵بازرس از سوی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم و ۱۵ بازرس از سوی شرکت‌ها به صورت مستقیم و ثابت بر فعالیت تاکسی‌ها در نقاط پر ترافیک شهر نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc1eqi.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما