شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 21714

نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها پس از قیمت جدید سوخت اعلام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: پس از اعلام نرخ جدید قیمت سوخت نرخ جدید کرایه تاکسی ها اعلام می‌شود.
نرخ جدید کرایه تاکسی‌ها پس از قیمت جدید سوخت اعلام می‌شود
به گزارش قم نیوز، مرتضی عزتی با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی اظهار کرد: با توجه به تورم موجود در جامعه کرایه تاکسی در حدود ۲۲.۵ درصد افزایش یافته است که برای افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها ۳۰ موردی را که گرفتارگرانی شده‌اند مانند لاستیک و نرخ دستمزد رانندگان محاسبه شده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه قیمت جدید سوخت اعلام نشده است در محاسبه افزایش نرخ کرایه قیمت سوخت در نظر گرفته نشده است اما پس از اعلام نرخ جدید قیمت سوخت نرخ کرایه تاکسی افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تخلفات صورت گرفته توسط رانندگان تاکسی عنوان کرد: تاکسی‌های بی‌سیم و گردشی ملزم به استفاده از تاکسیم‌تر هستند اما تاکسی‌ها خطی با توجه به اعلام نرخ کرایه تاکسی که بر روی تاکسی‌ها نصب شده است ملزم به دریافت‌‌ همان کرایه اعلام شده هستند و در صورتی که شهروندان با تخلف رانندگان رو به رو شده‌اند می‌توانند با شماره مندرج در تاکسی‌ها تماس بگیرند و تخلف راننده را اطلاع دهند.

عزتی خاطر نشان کرد: نرم افزار هوشمند تمام مکانیزه پرداخت الکترونیک تاکسی‌ها طراحی شده است که در قالب این نرم افزار دستگاه‌های GPRS نصب شده است که موقعیت تاکسی‌ها را اعلام می‌کنند اما با توجه به هزینه بالایی که این نرم افزار دارد در حال حاضر امکان نصب بر روی تاکسی‌ها وجود ندارد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اجرائی شدن این طرح در شش ماه نخست سال عنوان کرد: امیدواریم در شش ماه نخست سال این نرم دستگاه بر روی تمامی دستگاه‌ها نصب شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceef8w.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما