يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53411
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

300 دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان سال در قم نوسازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تعداد زیادی از خودروهای درون شهری قم نیاز به بازسازی دارند که فراخوان این طرح صادر شده و بعد از پایان مهلت قانونی ، در ارائه خدمات محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.
300 دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان سال در قم نوسازی می‌شود
300 دستگاه تاکسی فرسوده تا پایان سال در قم نوسازی می‌شود
به گزارش قم نیوز مرتضی عزتی با اشاره به اینکه هزار و 900 نفر در طرح تعویض تاکسی خود در شهر قم ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار و 250 نفر طی دو سال اخیر موفق به دریافت خودروهای جدید شده‌اند اما همچنان برخی از رانندگان خود ثبت‌نام اولیه را انجام نداده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: برخی افراد نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده اما بعد از ثبت نام برای معرفی ضامن به بانک با مشکل مواجه شده اند، برخی دیگر نیز در پرداخت پنج میلیون تومان نقدی مشکل دارند به همین علت تاکنون برای تکمیل ثبت‌نام خود مراجعه نکرده‌اند که برای کمک به این افراد سه میلیون تومان تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه توسط سازمان تاکسیرانی درنظر گرفته شده است.

عزتی با تاکید بر اینکه بیش از 300 تاکسی فرسوده دیگر تا پایان سال جاری نوسازی می‌شود، مطرح کرد: برخی از افراد می‌گویند که ماشین آنها سالم است و نیازی به نوسازی ندارد در حالی که بعد از پایان طرح بازسازی، در ارائه خدمات محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی اعلام شده در فروردین‌ماه تا پایان سال جاری تغییر نمی‌کند، گفت: این نرخ تا کنون مورد پسند شهروندان و رانندگان تاکسی‌ها بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از فعالیت هیأت انظباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم یاد کرد و افزود: نمایندگان شورای اسلامی شهر، شهردار، رانندگان تاکسی و شرکت‌های حمل و نقل عضو این هیأت هستند و امسال انتخابات نماینده‌ها بعد از چهار سال برگزار شده است.

عزتی با اشاره به اینکه در این سازمان به دنبال سود و منافع برای شهرداری نیستیم، تصریح کرد: امسال بیش از سه میلیارد و 100 میلیون تومان برای سازمان تاکسیرانی شهرداری قم پیش‌بینی بودجه داشته‌ایم.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdfo0k.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما