جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 49060
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

پیش‌بینی 50 دستگاه تاکسی برای انتقال زائرین از پارکسوار شمالی به مرکز شهر

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از پیش‌بینی 50 دستگاه تاکسی برای انتقال زائرین از پارکسوار شمالی به مرکز شهر در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از پیش‌بینی 50 دستگاه تاکسی برای انتقال زائرین از پارکسوار شمالی به مرکز شهر در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از پیش‌بینی 50 دستگاه تاکسی برای انتقال زائرین از پارکسوار شمالی به مرکز شهر در ایام 14 و 15 خرداد خبر داد.
به گزارش قم نيوز، مرتضی عزتی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تامین تسهیلات لازم برای زائرین در ایام 14 و 15 خرداد در شهر قم اظهار کرد: در این ایام تمام پرسنل سازمان تاکسیرانی و ناظران سازمان در حالت آماده باش هستند تا بتوانند خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار تاکسی در خطوط و هسته مرکزی شهر قم در این ایام خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است تا در این ایام بتواند خدمات مطلوبی را به زائرین و همشهریان در شهر قم ارائه کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به محوریت پارکسوار شمالی در نقل و انتقال و توقف زائرین مرقد امام راحل(ره) بیان کرد: در پارکسوار تعدادی تاکسی برای مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیش‌بینی تردد 50 دستگاه تاکسیر در مسیر پارکسوار شمالی و حرم مطهر حضرت معصومه(س) صورت گرفته است خاطرنشان کرد: 15 شرکت حمل و نقل و 20 گشت نظارتی در این ایام فعال خواهند بود و نظارت بر عملکرد و نرخ تاکسی‌داران داریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuua5.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما