قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: در شرایط فعلی که فرهنگگ کشور باید به عنوان یکی از اولویت های جامعه اسلامی ترمیم شود تنها فرهنگ مهدوی می‌تواند به در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کند.
تنها فرهنگ مهدوی می‌تواند به در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام صمدی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به اینکه باید جوانان جامعه اسلامی در عرصه مدریت مهدوی قدم بردارند اظهار کرد: این مدیرت می تواند زمینه ساز ظهور باشد.

وی اظهار کرد: ما باید به عنوان کسانی که در این عرصه نظام اسلامی زندگی می‌کنند تمامی تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم زمینه سازی لازم برای ظهور حضرت حجت را انجام دهیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه زمانی که مهدی موعود قیام کند جهان را پر از عدل و داد م یکند خاطر نشان کرد: باید تمامی جامعه آمادگی لازم را برای پذیرش احکام حق الهی داشته باشند تا بتوانند از مهدی موعود پذیرایی کنند.

حجت الاسلام صمدی گفت: بهتر است به جای چراغ سبز نشان دادن به کشورهای غربی کمی به فکر دین و فرهنگ جامعه خود باشیم که دچار تزلزلات بسیار زیادی شده است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ موضوعی است که در جامعه امروز کم رنگ شده است و متاسفانه با توجه به اینکه کشور در برابر فشار استکبار قرار گرفته است نمی‌تواند فرهنگ ایرانی اسلامی خود را شکوفا کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchm-ni.23nzkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما