يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 21739

حساسیت‌های فرهنگی پیرامون ساخت مصلی قم در نظر گرفته شود

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای شهر قم گفت: برای ساخت پروژه مصلی قم نیز باید تمامی موضوعات از جمله مسائل فرهنگی مد نظر قرار بگیرد زیرا این موضوع برای پیشرفت و توسعه فرهنگی استان قم بسیار مهم و اساسی است.
حساسیت‌های فرهنگی پیرامون ساخت مصلی قم در نظر گرفته شود
به گزارش قم نیوز، عباس ذاکریان صبح امروز در شصتمین جلسه شورای شهر قم با اشاره به اینکه باید فلسفه ساخت مصلی قم مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد اظهار کرد: شاید از ابتدا ساخت این پروژه اشتباه بوده زیرا امروز مشکلات بسیار زیادی از جمله پارکینگ مصلی قم را برای برگزار نماز جمعه در قم تهدید می‌کند.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه باید فرهنگ سازی در عرصه های مختلف شهری مد نظر مسئولان قرار بگیرد خاطر نشان کرد: برای ساخت پروژه مصلی قم نیز باید تمامی موضوعات از جمله مسائل فرهنگی مد نظر قرار بگیرد زیرا این موضوع برای پیشرفت و توسعه فرهنگی استان قم بسیار مهم و اساسی است.

ذاکریان با اشاره به اینکه باید این موضوع بررسی شود که شورای شهر قم تا چه میزانی می تواند به ساخت مصلی در قم کمک کند تصریح کرد: در مورد شهرک پردیسان نیز موضوعات مختلفی برای ایجاد فضای سبز مطرح شده است که باید این موضوعات در کمیسیون های مربوطه بررسی شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb9zb5.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما