يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 21769

صبا به قم منتقل شود، از صبا جدا می‌شوم

قم نيوز : قم نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر تیم فوتبال صبا به قم منتقل شود، از صبا جدا می‌شوم.
صبا به قم منتقل شود، از صبا جدا می‌شوم
به گزارش قم نیوز، مهرداد طهماسبی درباره عملکرد صبا در لیگ سیزدهم اظهار کرد: لیگ بر‌تر را خیلی خوب شروع کردیم اما در ادامه نتایج بد تیم از راه رسیدند و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در برخی از مسابقات، از دقیقه ۹۰ به بعد گل خوردیم و ۱۰ الی ۱۲ امتیاز را به همین شکل از دست دادیم.

وی گفت: فکر می‌کنم می‌توانستیم در بالای جدول قرار بگیریم اما کمی بدشانسی آوردیم و سپس با تغییر کادر فنی ۴ باخت دیگر هم متحمل شدیم با این وجود با تلاش همه جانبه بازیکنان و کادر فنی در هفته‌های پایانی لیگ خوب عمل کردیم و نتیجه بهتری گرفتیم.

طهماسبی عنوان کرد: از اینکه امسال بیشترین دقایق را در بین هم تیمی‌هایم در لیگ بر‌تر بازی کردم خیلی خوشحالم و اگر مصدومیتم در بازی با ترکتورسازی رخ نمی‌داد می‌توانستم آمار ۱۰۰ درصدی حضور کامل در تمام بازی‌ها را به دست آورم.

دروازه‌بان مازندرانی تیم فوتبال صبای قم درباره بازیکن ثابت شدن وی پس از ترک تیم صبا توسط حامد لک بیان کرد: رفتن حامد لک به تراکتورسازی در فیکس شدنم بی‌تاثیر نبود اما همیشه دروازه بانی هستم که به رقابت کردن علاقه دارم و سال گذشته هم با وجود دروازه بانانی چون حامد لک و فرشاد قدیری که هر دو از دروازه بانان خوب کشور هستند، رقابت مفیدی برای حضور در ترکیب و نیز کسب تجربیات بیشتر داشتم.

طهماسبی درباره وضعیت قراردادش با باشگاه صبای قم گفت: یک فصل از قرارداد من با باشگاه صبا باقی مانده اما با توجه به مشکلات شخصی و خانوادگی و انتقال تیم صبا به قم بعید است بتوانم در صبا بمانم.

وی در باره احتمال ترک صبا بیان کرد: صبا به قم منتقل شود، از صبا جدا می‌شوم گرچه به تیم فوتبال صبا علاقه دارم اما مشکلاتی هست که باید در تهران باشم و در صورت همکاری باشگاه، به یک باشگاه تهرانی می‌روم.

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم در باره بهترین واکنش خود در فصلی که گذشت تصریح کرد: فکر می‌کنم واکنشی که در بازی با نفت تهران انجام دادم و در وقت‌های تلف شده مانع از گل شدن ضربه رضا نوروزی شدم بهترین واکنشم در طول فصل بود که آن بازی را هم ۲ بر یک بردیم البته واکنش بازی با مس در کرمان روی ضربه میلاد جهانی هم خیلی خوب بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceof8w.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما