دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : 23128

باشگاه صبا در صدور رضایت نامه بازیکنان همکاری کند

قم نيوز : قم نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم گفت: باشگاه صبا پولمان به ما نداده اما امیدواریم لطف کرده و در صدور رضایت نامه بازیکنان همکاری کنند.
باشگاه صبا در صدور رضایت نامه بازیکنان همکاری کند
به گزارش قم نیوز، دروازه‌بان مازندرانی صبا که با رفتن حامد لک به تراکتورسازی، دروازه‌بان ثابت صبا شد قصد ماندن در صبا را ندارد و بعید است مسئولان باشگاه صبا بتوانند وی را مجاب به ماندن در تیمشان کنند.

به بهانه تغییرات اخیر در صبا و شرایط باشگاه، گفت‌و‌گویی با مهرداد طهماسبی انجام داده‌ایم:

تسنیم: نظرتان درباره عملکرد صبا در لیگ سیزدهم چیست؟

طهماسبی: لیگ بر‌تر را خیلی خوب شروع کردیم اما در ادامه نتایج بد تیم از راه رسیدند و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در برخی از مسابقات، از دقیقه ۹۰ به بعد گل خوردیم و ۱۰ الی ۱۲ امتیاز را به همین شکل از دست دادیم.

فکر می‌کنم می‌توانستیم در بالای جدول قرار بگیریم اما کمی بدشانسی آوردیم و سپس با تغییر کادر فنی ۴ باخت دیگر هم متحمل شدیم با این وجود با تلاش همه جانبه بازیکنان و کادر فنی در هفته‌های پایانی لیگ خوب عمل کردیم و نتیجه بهتری گرفتیم.

تسنیم: عملکرد خودتان چطور بود؟

طهماسبی: از اینکه امسال بیشترین دقایق را در بین هم تیمی‌هایم در لیگ بر‌تر بازی کردم خیلی خوشحالم و اگر مصدومیتم در بازی با ترکتورسازی رخ نمی‌داد می‌توانستم آمار ۱۰۰ درصدی حضور کامل در تمام بازی‌ها را به دست آورم.

تسنیم: به نظر می‌رسد با رفتن حامد لک، فیکس شدید و از رفتن لک، سود زیادی بردید؟

طهماسبی: رفتن حامد لک به تراکتورسازی در فیکس شدنم بی‌تاثیر نبود اما همیشه دروازه بانی هستم که به رقابت کردن علاقه دارم و سال گذشته هم با وجود دروازه بانانی چون حامد لک و فرشاد قدیری که هر دو از دروازه بانان خوب کشور هستند، رقابت مفیدی برای حضور در ترکیب و نیز کسب تجربیات بیشتر داشتم.

تسنیم: بهترین واکنش شما در فصلی که گذشت کدامیک بود؟

طهماسبی: فکر می‌کنم واکنشی که در بازی با نفت تهران انجام دادم و در وقت‌های تلف شده مانع از گل شدن ضربه رضا نوروزی شدم بهترین واکنشم در طول فصل بود که آن بازی را هم ۲ بر یک بردیم البته واکنش بازی با مس در کرمان روی ضربه میلاد جهانی هم خیلی خوب بود.

تسنیم: وضعیت قراردادتان با صبا چگونه است؟

طهماسبی: یک فصل از قرارداد من با باشگاه صبا باقی مانده اما با توجه به مشکلات شخصی و خانوادگی و انتقال تیم صبا به قم بعید است بتوانم در صبا بمانم.

صبا به قم منتقل شود، از صبا جدا می‌شوم گرچه به تیم فوتبال صبا علاقه دارم اما مشکلاتی هست که باید در تهران باشم و در صورت همکاری باشگاه، به یک باشگاه تهرانی می‌روم.

تسنیم: یعنی احتمال ماندنتان در صبا وجود ندارد؟

طهماسبی: ببینید دلیلی برای ماندن در صبا وجود ندارد حتی اگر مشکلات شخصی و خانوادگی‌ام و استقرار تیم در قم را هم کنار بگذاریم، شرایطی که صبا در فصل گذشته داشت برای من و بسیاری از بازیکنان مشکل ساز بود و من نمی‌خواهم آن وضعیت باز هم تکرار شود.

تسنیم: منظورتان مشکلات مالی است؟

طهماسبی: بله. غیر از تیم ما که پرداختی‌های خود را ذره ذره به ۳۷ درصد رساند تیم‌های داماش گیلان و فجر سپاسی شیراز، ۲ تیمی بودند که وضع مالیشان مثل ما بودند و بازیکنانشان شرایط مالی ما را داشتند که همانطور که دیدید هر دو تیم هم سقوط کردند.

مس کرمان هم که سقوط کرد و ۸۰ درصد دریافتی داشت به این دلیل سقوط کرد که مشکلات درون تیمی داشت اما وقتی باشگاه خوش حساب باشد به بازیکنانش انگیزه می‌دهد و اعتبار خود را هم زیر سوال نمی‌برد.

در فصلی که گذشت از نظر مالی در شرایط بدی قرار داشتم و حرفم این است که این باشگاه پولی که به ما نداده پس حداقل لطف کند و رضایت نامه ما را بدهد تا به تیم دیگری برویم.

تسنیم: برخی می‌گویند بازیکنان صبا ۳۷ درصد دریافتی داشته‌اند و برخی می‌گویند ۵۰ درصد.

طهماسبی: ۳۷ درصد گرفته‌ایم. در ابتدای فصل که پولی به ما ندادند و شب بازی با پرسپولیس در دور رفت برای اینکه بازیکنان انگیزه پیدا کنند، ۲۰ درصد پرداخت کردند و پس از آن، این هفته و آن هفته می‌کردند. بعد بتدریج خرد خرد شامل یک درصد و ۲ درصد پول دادند تا به ۳۷ درصد رسید.

تسنیم: با توجه به مشکلاتی که مطرح کردید به یک تیم تهرانی می‌روید؟

طهماسبی: همسر من در زمینه ورزش فعالیت می‌کند و باید در تهران باشد و من هم به این دلیل نمی‌خواهم خارج از تهران باشم اما اگر قرار باشد در تیمی شهرستانی بازی کنم بدون شک با مبلغ قراردادی که با صبا داشتم به تیم غیر تهرانی نمی‌روم و دستمزد بالایی می‌خواهم و با سقف کنونی دستمزدی که از صبا می‌گرفتم در یک تیم تهرانی بازی می‌کنم.

به هر حال وقتی بخواهم دردسر‌های حضور در شهر دیگری دور از محل زندگیم را متحمل شوم باید دستمزد بالاتری بگیرم.

تسنیم: خبر دارید که اکبر غمخوار رئیس هیئت مدیره صبا شده است. به نظرتان ممکن است اوضاع صبا با حضور غمخوار درست شود و طلب شما هم وصول شود؟

طهماسبی: ببینید اگر صد هزار بار هم از این تغییرات باشد چیزی درست نمی‌شود چون آقای غمخوار نمی‌خواهد از جیب خودش پولی به صبا تزریق کند بلکه او می‌آیند تا منابع مالی موجود و استعدادهای درآمدزایی را مدیریت کند.

من به شخصه امیداورم حضور غمخوار در صبا مفید باشد و شرایط باشگاه متحول شود ما هم به آینده امیدواریم که مطالباتمان پرداخت شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcyd0.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما