دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 21809

برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) در قم

قم نيوز : قم نیوز:معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) در قم خبر داد.
برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا (س) در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در جلسه هماهنگی برنامه‌های جشن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و ولادت امام راحل که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی و در محل استانداری برگزار شد طی سخنانی با تبریک بیستم جمادی الثانی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت زهرای اطهر و سالروز تولد فرزند برومندش امام خمینی (ره)، جشن بزرگی در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که جشن بزرگ میلاد بعد از نماز مغرب و عشا روز یکشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می‌شود از مشارکت فعال دستگاه‌ها و نهادهای دست‌اندرکار این جشن قدردانی کرد و افزود: این مراسم با مشارکت فعال استانداری، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و تعدادی از نهادها و دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همچنین از حضور حجج‌الاسلام صالحی‌منش استاندار قم و ناطق‌نوری یار دیرین امام و رهبری به عنوان سخنرانان این مراسم یاد کرد و گفت: بانوان، حوزویان، فرهیختگان، نخبگان، مسئولان و مدیران دستگاه‌ها در این مراسم حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی همچنین با تاکید بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌ها در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن و مادر به اهداف برگزاری این جشن اشاره کرد و ادامه داد: تبیین و ترویج فرهنگ فاطمی و شناساندن و معرفی بیشتر ابعاد شخصیتی امام راحل به نسل سوم از اهداف اصلی این مراسم است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhoe8.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما