سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 21882

نمایندگان قم در انتخابی تیم ملی کاراته روی تاتامی می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: نمایندگان قم جهت حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی در انتخابی تیم ملی کاراته روی تاتامی می روند.
نمایندگان قم در انتخابی تیم ملی کاراته روی تاتامی می‌روند
به گزارش قم نیوز، دور انتخابی اردوی تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان آغاز می‌شود و نمایندگان کاراته قم به مصاف حریفان سرسخت خود می‌روند.

تیم ملی کاراته بزرگسالان که خود را برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون ورقابت‌های قهرمانی جهان در برمن آلمان آماده می‌کند از روز دوم اردیبهشت ماه وارد مرحله انتخابیو درون اردویی می‌شود.

در دور انتخابی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیر مهدی‌زاده ستاره قمی کاراته کشور و قهرمان سابق جهان به مصاف حریفان خود می‌رود تا جواز حضور در مرحله نهایی اردو و سپس جام جهانی را به دست آورد.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، محمد شهریاری نفر سوم رنکینگ سوپر لیگ با علیرضا اجدادی ۳ دور مبارزه می‌کند و فرد پیروز در۲ مبارزه، به مصاف هامون درفشی‌پور، قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ و امیر مهدی‌زاده تنها طلایی کاراته ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۲ پاریس خواهد رفت تا پس از برگزاری یک مسابقه دوره‌ای اردونشین‌های این وزن معرفی شوند.

امیر مهدی‌زاده چندی پیش در مسابقات بین المللی کاراته جام بوسفر ترکیه که در استانبول همراه با کاروان تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان شرکت کرد.

مهدی‌زاده در رده بندی برترین‌های سوپرلیگ کاراته در وزن ۶۰ کیلوگرم، با ۳۶ امتیاز بالا‌تر از هامون درفشی‌پور و محمد شهریاری ایستاد.

در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم هم، پیمان سلطانیان، بهزاد بهرامی، ایمان سنچولی و هادی عرب مبارزه انتخابی را برگزار می‌کنند تا در ‌‌نهایت ۲ نفر از آن‌ها به همراه سجاد گنج‌زاده و سامان حیدری اردونشین شود

سامان حیدری در دسته سنگین وزن، عضو تیم کاراته آذرخودرو قم رد سوپر لیگ کاراته بود و وی نیز به همراه مهدی‌زاده در مسابقات کاراته جام بوسفر ترکیه شرکت کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauanu.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما